نشست هماهنگی فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی و تیراندازی باکمان برگزار شد

نشست هماهنگی فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی و تیراندازی با کمان برای حضور کمان‌داران دانشجو در یونیورسیاد ایتالیا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، به‌ منظور هماهنگی لازم در خصوص اعزام تیم ملی تیراندازی با کمان دانشجویان برای شرکت در رقابت‌های سی‌امین یونیورسیاد، محمدرضا دهخدا رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با غلامرضا شعبانی‌بهار رئیس فدراسیون تیراندازی باکمان دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست دهخدا با بیان اینکه تیراندازی باکمان برای اولین بار جزو رشته‌های ثابت یونیورسیاد شده است گفت: به همین منظور قصد داریم با حمایت فدراسیون، کمان‌داران دانشجو را نیز به این رقابت‌ها اعزام کنیم تا با شرکت دانشجویان در این رقابت‌ها زمینه توجه بیشتر دانشجویان به این رشته فراهم شود.

شعبانی‌بهار نیز ضمن اعلام آمادگی فدراسیون تیراندازی با کمان برای همکاری تصریح کرد: این فدراسیون آمادگی خود را در حمایت از گروه دانشجویان اعلام می‌کند و امیدوارم با همکاری دو فدراسیون یک گروه منسجم، به این رقابت‌ها اعزام و نتایج خوبی به دست بیاوریم.

بنابراین گزارش، طی این نشست در خصوص اردوهای آمادگی و تعداد نفرات اعزامی به یونیورسیاد تابستانی دانشجویان رایزنی انجام گرفته و مقرر شد در رقابت‌های اوپن، دانشجویان شرکت‌کننده شناسایی و در آذر ماه سال جاری مسابقات انتخابی دانشجویان برگزار شود.

سی‌امین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۱۲ لغایت ۲۳ تیرماه ماه سال آینده در شهر ناپل کشور ایتالیا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 973804

وب گردی

وب گردی