دکتر طهرانچی از نمایشگاه فناوری نانو بازدید کرد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی از یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو در نمایشگاه بین المللی تهران بازدید کرد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی بعدازظهر امروز از غرفه این دانشگاه در یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین دستاوردهای پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه فناوری نانو قرار گرفت.

امسال دانشگاه آزاد اسلامی با عرضه 220 محصول فناوری نانو از 17 واحد دانشگاهی ازجمله واحدهای شیراز، تهران مرکزی، تهران شمال، تهران جنوب، تبریز، رشت و... در این نمایشگاه حضور دارد.

از جمله محصولات ارائه شده دانشگاه آزاد اسلامی در یازدهمین نمایشگاه فناوری ، نانو ذرات مغناطیسی اکسید آهن، نانو ذرات مغناطیسی اکسید آهن پوشش دار شده با سیلیکا، نانو کامپوزیت مغناطیسی نانو لوله کربنی مغناطیسی، نانو مزوپور کیت 6 مغناطیسی و شیشه رسانا ITO، نانو بتن پلیمری و نانو کامپوزیت آنتی باکتریال با کاربرد در صنایع غذایی، کشاورزی، بهداشتی و پلاستیکی ، پودرهای سنتز شده نانو، گیاهان دارویی با خواص ضدسرطانی و ضدمیکروبی و سنسورهایی با حساسیت بالا در مورد نشت گاز و ... است.

گفتنی است، نمایشگاه فناوری نانو با 114 غرفه از 21 مهر آغاز شده و تا 24 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در سالن خلیج فارس ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 973827

وب گردی

وب گردی