ضرورت  تبدیل پزشکی قانونی کهریزک به پژوهشکده مادر

فرماندار ویژه شهرستان ری در بازدید از پزشکی قانونی کهریزک گفت: با توجه به پزشکی قانونی کهریزک مرکز مادر است و شاید نمونه اقداماتی که در این مکان انجام می‌شود در کل کشور موجود نباشد، نیاز است این مرکز به پژوهشکده مادر تبدیل شود.

به گزارش ایسکانیوز، هدایت‌الله جمالی‌پور، فرماندار ویژه شهرستان ری در بازدید استاندار تهران از پزشکی قانونی کهریزک گفت: با توجه به اینکه پزشکی قانونی کهریزک مرکز مادر است و جنبه پژوهشی ـ تحقیقاتی دارد شاید نمونه اقداماتی که در این مکان ارائه می‌شود، موجود نباشد و به همین جهت نیاز است این مرکز به پژوهشکده تبدیل شود.

وی افزود: ما می‌توانیم با احداث این پژوهشگاه گام‌های مهمی برداریم و با توجه به اهمیت این پژوهشگاه ما درخواست می‌کنیم تا اعتبارات اختصاص یابند.

فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه تحقیقاتی که در این مکان وجود دارد به صورت مرجع است، گفت: به همین دلیل ما درخواستی به استانداری تهران ارسال خواهیم کرد تا طی مکاتباتی با وزارت بهداشت اقدامات به‌گونه‌ای انجام شود تا این مکان از مرکز اداری درآید و به مکان پژوهشی تمام‌عیار تبدیل شود.

جمالی‌پور ادامه داد: متخصصانی که اینجا حضور دارند می‌توانستند این کار سخت را تحمل نکنند و در مکانی دیگر به کسب درآمد بیشتر بپردازند که باید حال آنان رعایت شود و با وجود همت این افراد مرکز پژوهشکده احداث شود.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 973855

وب گردی

وب گردی