دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه موکب‌هایی برای پذیرایی از زائران اربعین  تدارک دیده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه و معاونت سما این دانشگاه در ورودی و خروجی شهر، موکب‌هایی برای پذیرایی و اسکان زائران اربعین تدارک دیده است که به کلیه زوار عازم سفر کربلا  خدمت رسانی می‌کنند.

دکتر محمدرضا حبیبی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره فعالیت واحدهای این استان در ارتباط با سفر اربعین دانشجویان و زوار ایرانی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه و معاونت سما این دانشگاه در ورودی و خروجی شهر موکب‌هایی برای پذیرایی و اسکان زائران اربعین تدارک دیده است که به کلیه زوار عازم سفر کربلا خدمت رسانی می‌کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه امسال مرز خسروی بسته است و زائری عبور نمی‌‌کند، برنامه‌‌‌ای در قصرشیرین نداریم و غیبت هر یک از دانشجویان و کارمندان که در این سفر معنوی شرکت کنند موجه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه تاکید کرد: در واحد کرمانشاه یک گروهی تشکیل دادیم که اساتید و دانشجویان برای شرکت در سفر اربعین ثبت‌نام کرده‌اند. یک ویزای دسته جمعی دریافت کردیم و از طریق مرز مهران عازم سفر اربعین هستیم.

حبیبی متذکر شد: به کلیه دانشجویان و کارمندانی که عازم سفر اربعین هستند وام یک میلیون تومانی پرداخت می‌‌‌‌‌‌‌‌شود که در صورت درخواست، متقاضیان سفر مشمول وام خواهند شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 973973

وب گردی

وب گردی