دانشگاه هنرهای اسلامی - ایرانی در دل دانشگاه آزاد ایجاد می شود

طرح اولیه ایجاد دانشگاه هنرهای اسلامی-ایرانی از سال‌ها پیش توسط استاد محمود فرشچیان مطرح شد. دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی خود را برای حمایت از این طرح اعلام کرد. به همین دلیل قرار شد دانشگاه هنرهای اسلامی-ایرانی در دل دانشگاه آزاد ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، طرح اولیه ایجاد دانشگاه هنرهای اسلامی-ایرانی از سال‌ها پیش توسط استاد محمود فرشچیان مطرح شد. فرشچیان بر این باور بود که هنرهای سنتی مغفول مانده و باید برای بقای آن فکری کرد.

طرح کلی دانشگاه هنرهای اسلامی-ایرانی، بر اساس آموزش‌های استاد-شاگردی و با بهره‌گیری از دستاوردهای نوین در حوزه آموزش ارائه شد و خوشبختانه شورای عالی انقلاب فرهنگی این طرح را مصوب کرد.

اما از آنجا که پیگیری و حمایتی از سوی سازمان‌های متولی ازجمله سازمان میراث فرهنگی صورت نگرفت،‌ دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی خود را برای حمایت از این طرح اعلام کرد. به همین دلیل قرار شد دانشگاه هنرهای اسلامی-ایرانی در دل دانشگاه آزاد ایجاد شود.

مراسم افتتاح این دانشگاه ۳۰ مهر با حضور استاد فرشچیان و جمعی از وزرا، پیشکسوتان عرصه هنر و مدیران هنری در دانشگاه آزاد اسلامی واقع در خیابان شهید نظری، مقابل دانشگاه تهران، شماره ۹۷ برگزار می‌شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 973997

وب گردی

وب گردی