فراهم شدن امکان تدریس محققان پسا دکتری در دانشگاه علم و صنعت

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت از تصویب مصوبه‌ای به منظور استفاده از ظرفیت محققان پسا دکتری برای ارائه واحدهای آموزشی و تدریس در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر ابوالفضل واحدی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: شورای آموزشی تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت به منظور استفاده از ظرفیت‌های علمی محققان پسا دکتری که به عنوان پژوهشگر وارد این دانشگاه شده و در عرصه پژوهشی با این دانشگاه همکاری می‌کنند موافقت کرد تا آنها بتوانند در نیم سال‌های تحصیلی که در دانشگاه حضور دارند، واحدهای آموزشی ارائه دهند و تدریس داشته باشند.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیم فوق محققان پسا دکتری دانشگاه علم و صنعت می‌توانند در پایان‌نامه‌های پسا دکتری به عنوان مشاور حضور داشته باشند، در واقع یکی از مزیت‌های مصوبه فوق این است که هم از تجارب این پژوهشگران استفاده خواهد شد و هم اینکه ممکن است دانشگاه بر اساس ظرفیت مناسب، از آنها برای جذب اعضای هیات علمی استفاده کند.

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت خاطرنشان کرد: مصوبه استفاده از ظرفیت‌های محققان پسا دکتری دانشگاه از مهر جاری در دانشگاه علم و صنعت اجرایی می‌شود و حدود 30 نفر از محققان پسا دکتری که در دانشگاه مشغول فعالیت‌های پژوهشی هستند که تمامی این افراد می‌توانند از این مصوبه بهره ببرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 974000

وب گردی

وب گردی