نقش پلیس با رویکرد دینی، انقلابی و آمادگی کامل برای تامین امنیت

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین با اشاره به ایفای نقش پلیس با رویکرد دینی، انقلابی و آمادگی کامل برای تامین امنیت گفت: برگزاری اردوگاه تاکتیکی ؛ اقدامی موثر برای ارتقاء مهارت های دانشجویان است.

به گزارش ایسکانیوز، سردار "لطفعلی بختیاری" با حضور در اردوگاه تاکتیکی در جمع فرماندهان، مسئولان و دانشجویان دوره 29 مصوب و 39 دانش آموخته این دانشگاه با درود و سلام به ارواح پاک شهدا گفت: خداوند متعال را شاکریم که به عنوان افسران نیروی انتظامی در کشوری که متعلق به حضرت صاحب الزمان (عج) است، توفیق و فرصت خدمتگزاری داریم.

وی با اشاره به اهمیت بصیرت افزایی ادامه داد: توفیق بزرگی است که یک نیروی انتظامی و نظامی همراه با بصیرت در ماموریت ها پیش برود و در دانشگاه علوم انتظامی امین این توفیق و افتخار را داریم که با بهره مندی از رویکرد تربیت دینی - انقلابی و با آمادگی و اقتدار کامل وارد عرصه تامین امنیت شویم.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین، برگزاری اردوگاه تاکتیکی به منظور ارتقاء سطح توان رزمی و روحی دانشجویان در راستای اجرای آموزش های مهارتی را مهم برشمرد و تصریح کرد:یکی از مهمترین الزامات دستیابی به اقتدار؛ آمادگی های جسمانی و روحی است.

سردار بختیاری ادامه داد:یک نیروی انتظامی و نظامی همواره باید در شرایط مختلف جوی و فیزیکی زندگی کند تا بتواند آمادگی همه جانبه خود را با برنامه مناسب و بهره مندی از آموزش های مختلف در جهت انجام سخت ترین ماموریت های متعدد در عرصه نظم و امنیت داشته باشد.

وی گفت: امروز یکی از سخت ترین ماموریت های نیروی انتظامی، تامین امنیت در اقصی نقاط کشور است و ما باید برای آن الزامات و برنامه های آموزشی مناسبی داشته باشیم.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین، نیاز به زندگی در شرایط سخت برای دانشجویان این دانشگاه را ضروری برشمرد و تاکید کرد: برگزاری اردوگاه تاکتیکی ؛ اقدامی موثر برای ارتقاء توانمندی و مهارت های دانشجویان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 974020

وب گردی

وب گردی