چشمی ریسک پذیر/غایب احتمالی استقلال!

روزبه چشمی از جمله بازیکنانی است که به دلیل آسیب‌دیدگی‌های متعددش در تیم استقلال و تیم ملی بزرگسالان همواره مخاطب فوتبالی اش را با چالش «مبادا مصدوم شود!» مواجه می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز،روزبه چشمی که در این سال‌ها بیش از تمرین و زمین مسابقه در کلینیک‌های فیزیوتراپی استقلال یا تیم ملی روز را شب کرده، از جمله بازیکنانی است که به دلیل حال استخوان‌های زانویش بیش از سایر فوتبالیست‌ها در خطر آسیب‌دیدگی است. اتفاقی که پیش از این برای برخی فوتبالیست‌ها مانند مجتبی جباری هم تکرار شده بود.

موضوعی ژنتیکی که ربطی هم به نوع تمرینات یا فشار مسابقات ندارد بلکه دلیل اصلی اش فیزیک بازیکن است. روزبه چشمی برای همین از ابتدای فصل جاری برای اینکه مبادا آسیب ببیند پس از مصدومیت در اردوی تیم ملی در جام جهانی بعد از دیدار با مراکش تا روز بازی با السد هرگز برای تیم شفر به میدان نرفت تا آسیبی نبیند.
روزبه حالا و در آستانه سه بازی مهم استقلال مقابل سایپا، سپاهان و بار دیگر سایپا در تهران ۹۰ دقیقه رودرروی خط حمله نسبتاً خوب بولیوی بازی کرد. فشاری که روزبه به زانویش در آن دیدار وارد کرده، قطعاً در فاصله ۳ روز تا دیدار با سایپا وضعیت ریسکی را برای او فراهم می‌کند که شاید شفر با اتکا به دانشگر، محمدی‌مهر یا حضور همزمان آرمین سهرابیان و منتظری در خط دفاع قید استفاده از او را بزند. که با توجه به مصاحبه بیژن طاهری احتمالا او غایب است.

کد خبر: 974048

وب گردی

وب گردی