جذب ۱۰ هزار نفر در سازمان تامین اجتماعی

مدیر کل امور اداری سازمان تامین اجتماعی، گفت: در چهار سال اخیر بیش از ۱۰ هزار نفر جذب سازمان تامین اجتماعی شده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز، حسین حسینی آذرنوشان در هم‌اندیشی یک روزه رؤسا و کارشناسان ارشد اموراداری واحدهای بیمه‌ای و درمانی تامین اجتماعی استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان که به میزبانی مدیریت درمان تامین اجتماعی سمنان برگزار شد، ضمن تقدیر از مدیریت درمان تامین اجتماعی سمنان در میزبانی برگزاری این هم اندیشی، شناسایی و رفع مشکلات حوزه اداری را از اهداف اصلی این قبیل جلسات عنوان کرد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به منابع انسانی گفت: نیروی انسانی مهم ترین رکن در یک سازمان است و تلاش در جهت بالا بردن سطح علمی و تخصصی پرسنل زمینه‌ساز پیشرفت و کسب توفیق برای یک سازمان پویا خواهد شد.

آذرنوشان افزود: توجه به اینکه آموزش‌های دوره‌ای، نیروپروری و خوداتکایی برای هر مجموعه اداری لازم و ضروری است و ضمن توجه به جایگاه واحد اداری در سازمان، وظایف و تکالیف محوله به نحو احسن انجام گیرد.

مدیرکل امور اداری سازمان تامین اجتماعی از مسئولان اداری استان‌ها خواست تا ضمن بازدید از واحدهای تابعه نسبت به آسیب‌شناسی مشکلات اقدام و با تلاش در جهت ارتقای سطح تعاملات خود با ستاد مرکزی در تصمیم‌گیریهای ستادی شرکت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 974070

وب گردی

وب گردی