دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر ارزش های انقلاب و منویات مقام معظم رهبری قرارگرفته است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت: وجود ارزشمند دکتر ولایتی و سایرشخصیت‌های انقلابی از جمله دکتر رهبر و دکتر طهرانچی امید تازه‌ای را برای فرزندان انقلاب ایجاد کرده است تا امیدوار به حرکت انقلابی و ارزشی در دانشگاه آزاداسلامی باشند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد تبریز، کریم اکبرزاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در نشست مسولان بسیج دانشجویی دانشگاه گفت: نزدیک به دوسال است که تدبیر به موقع و به جا مقام معظم رهبری تحول بنیادی در روند دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد کرده که برای اصلاح و حرکت دانشگاه در مسیر ارزش های انقلاب اسلامی مشاور امین معظم له بعنوان رئیس محترم هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی منصوب گردیده تا این رسالت مهم را اجرایی کند.

وی افزود: وجود ارزشمند دکتر ولایتی و سایرشخصیت‌های انقلابی از جمله دکتر رهبر و دکتر طهرانچی امید تازه‌ای را برای فرزندان انقلاب ایجاد کرده است تا امیدوار به حرکت انقلابی و ارزشی در دانشگاه آزاد باشند. درحال حاضر ورود نیروهای ارزشی به دانشگاه آزاد و انتصاب بعضی از مسئولان در سازمان مرکزی و واحدهای مرکز استان‌ها، نشان از عملیاتی شدن این نگرش و انتظار رهبری از متولیان امر است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در ادامه خاطر نشان کرد: متاسفانه در استان آذربایجان شرقی و تبریز علی‌رغم انتصاب دکتر جوانپور با سابقه ارزشی و انقلابی شاهد نفوذ‌های باندی و اعمال نظرهای جناحی و خانوادگی در تمام شئونات دانشگاه هستیم و این موضوع کاملا به مسئولان امر قبلا اعلام شده و آگاه به موضوع هستند اما تا به حال اقدام موثری صورت نگرفته است، لذا این روند مانع اصلی برای تحقق منویات رهبری در امور دانشگاه است.

اکبرزاده تاکید کرد: ما جوانان انقلابی و افسران جوان جنگ نرم و مدافعان حریم ارزش‌های انقلاب و ادامه دهندگان راه شهدا، خصوصا شهدای گرانقدر و مدافع حریم ولایت و ارزش‌های انقلاب اسلامی که منتصب به دانشگاه آزاد هستند، با توجه به اینکه از مسئولان گذشته و حال نتیجه عمل انقلابی ندیده ایم لذا از دکتر ولایتی به عنوان رئیس هیات امنا و مشاور مقام معظم رهبری به عنوان یک چهره انقلابی انتظار داریم شخصا موضوع را مدیریت کرده و با اقدام انقلابی، شفاف و سریع این معضل را در دانشگاه آزاد استان و تبریز بررسی کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز اظهار داشت: امیدواریم که مرکز فرماندهی و کنترل امور، به وظایف و رسالت و مدیریت خود به نحو احسن عمل نمایند تا برای رفع این انحراف و رفتارهای غیرارزشی نیاز به استفاده از ابزار اعطایی رهبر عزیزتر از جانمان که همان آتش به اختیار عمل کردن است نباشد.

وی متذکرشد: اقدام بعدی ما تشکر از عملکرد انقلابی مسئولان و خوشحالی از رفع موانع رسیدگی به امور ارزشی در دانشگاه آزاد است. بسیج دانشجویی در جلسه رسمی خود، آخرین تصمیمات را برای هرگونه مقابله با نفوذهای غیرارزشی تبیین کرده است. جبهه نیروهای ارزشی در دانشگاه این همبستگی و اتفاق نظر را دارند که این مشکل به تدبیر مسئولان و با روند قانونی خود طی شود که نیاز به حرکت‌های بعدی نباشد.

اکبرزاده در پایان تاکید کرد: از دکتر جوانپور که یک نیروی باسابقه، ارزشی و انقلابی است انتظار داریم در مقابل این نفوذها و اعمال نظرها ایستادگی و مقاومت نماید و نیروهای ارزشی در تمام سطوح آماده همکاری و حمایت از اقدامات ارزشمند او هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 974093

وب گردی

وب گردی