دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی آینده‌سازان کشورند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان گفت: آینده ایران اسلامی در دستان دانشجویان این دانشگاه رقم می‌خورد، چون بیش از 60 درصد از مناصب مدیریتی در کشور را دانش‌آموختگان این دانشگاه اداره می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، سعید جامه بزرگی در آیین افتتاحیه طرح حیات طیبه ویژه تشکل‌های اسلامی سیاسی استان‌های غرب کشور در همدان گفت: امروز در همدان شاهد حضور دانشجویان نخبه‌ای هستم که علاوه بر مسائل آموزشی، مسائل سیاسی و فرهنگی جزو دغدغه های اصلی آنهاست.

وی افزود: همدان به‌عنوان اولین پایتخت ایران‌زمین و مهد تمدن ایران اسلامی خرسند از میزبانی دانشجویان استان‌های کردستان، ایلام، کرمانشاه و همدان است که در طرح حیات طیبه حضور دارند.

دبیر هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی همدان ضمن تشکر از متولیان این برنامه گفت: تقارن برگزاری دوره تشکیلاتی حیات طیبه در استان همدان با ایام اربعین حسینی می‌تواند بسیار تأثیرگذار شود.

وی افزود: اربعین سال‌هاست که در فرهنگ اسلامی هرسال پرشورتر از سال گذشته برگزار می‌شود و قدم در این راه گذاشتن اصلاً ساده و آسان نیست، بلکه هرسال تعداد بیشتری با جان و دل قدم در مسیر اربعین می‌گذارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: اربعین توسط مردم و به صورت خودجوش انجام می‌شود و این یعنی تمدن اسلامی در حال شکل‌گیری است. خیلی‌ها ازجای‌جای کره خاکی برای دیدن عظمت اربعین به این مسیر گام می‌نهند.

وی افزود: امروز تمدن اسلامی بر پوچ‌گرایی غرب غلبه پیداکرده است و ایمان‌ داریم به‌زودی اسلام در سراسر دنیا گسترش پیدا خواهد کرد.

جامه بزرگی تصریح کرد: امروز در دوره حیات طیبه ما میزبان بهترین دانشجویان تشکل‌های اسلامی سیاسی در همدان هستیم که دغدغه متدی فرهنگی و سیاسی علاوه بر مسائل آموزشی دارند.

وی اظهار کرد: آینده کشور در دستان دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی است، چون بیش از 60 درصد پست‌های مدیریتی در اختیار همیندانش‌آموختگان از این نهاد آموزشی است، اگر امروز شما در این دوره حضور دارید نشانه آینده‌نگری و وسعت دید شماست.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی همدان تاکید کرد: امروز تمامی کفر بر آن شده اند که با جنگ روانی اوضاع کشور را نامناسب جلوه دهند؛ اما شما دانشجویان باید با بصیرت و روشنگری در بین آحاد ملت، از این مرحله از انقلاب نیز سربلند بیرون بیایید.

کد خبر: 974158

وب گردی

وب گردی