دوره حیات طیبه باهدف توانمندسازی دانشجویان در سراسر کشور برگزارمی‌شود

مدیر آموزش و مطالعات اداره کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: حضور در تشکل‌های اسلامی سیاسی خیر و برکات فراوانی دارد و باهم افزایی دانشجویان می‌توان گام‌های بزرگی برداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، سید حمید مهدیون در آیین افتتاحیه دوره تشکیلاتی حیات طیبه در همدان گفت: هم‌افزایی تشکل‌ها در عرصه فرهنگی، ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های تشکل‌ها و کادر سازی انقلابی در راستای اهداف متعالی انقلاب اسلامی ازجمله اهداف برگزاری دوره حیات طیبه است.

وی افزود: با شکل شورای راهبری در اداره کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی برنامه و تصمیم‌های خوبی در حال اتخاذ و اجراست، به‌طور مثال همکاری در اکران فیلم‌های روز در دانشگاه ها و همکاری با خانه مستند ایران از جمله این‌کارهای فرهنگی است.

مهدیون گفت: یارانه پرداختی به تشکل‌ها دیگر مانند سابق نیست و به‌صورت برنامه محور شده است و این یارانه به‌صورت برنامه به تشکل‌ها اهدا می‌شود.

حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی همدان، پخش چند کلیپ، اجرای گروه هم‌خوانی برنامه انتهایی آیین افتتاحیه دوره حیات طیبه در همدان بود و قرار است با حضور 130 دانشجو از استان‌های کرمانشاه، ایلام، کردستان و همدان تا روز سه شنبه کلاس‌های جریان شناسی، معرفت افزایی، سواد رسانه برگزار شود.

کد خبر: 974163

وب گردی

وب گردی