تعامل، هم اندیشی و بهره گیری از ایده ها از اصول دانشگاه آزاد اسلامی اوز است

امام جمعه اوز گفت: خرسندم که در ماه مهر و با بازگشایی مراکز آموزشی این جلسه تشکیل شد و برای بالا بردن امکانات دانشگاه بحث وگفتگو می شود.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از اوز، شیخ عبدالعزیز قاضی زاده با بیان جایگاه علم در اسلام و قرآن مجید به چگونگی تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی اوز در 11 سال قبل اشاره کرد و گفت: به واسطه تعامل خوب گردانندگان دانشگاه آزاد اسلامی در اوز با مردم و مسئولان، وضعیت همواری به وجود آمد به گونه ای که امروز شاهد امکانات زیادی چون زمین، ساختمان های مسجد، آموزشی و اداری با مشارکت ارزنده خیرین هستیم.

در این جلسه که با شرکت جمعی از مسئولان، اعضای هیأت امنا، کارکنان و فعالان فرهنگی-اجتماعی در تالار شیخ سعدی (خیریه حاج محمدامین کمالی) به دبیری پروانه پدرام، معاون دانشگاه، برگزار شد، دبیر جلسه وجود تعامل، هم اندیشی و بهره گیری از تفکر نو و ایده ها را از اصول این موسسه آموزش عالی برشمرد و خاطرنشان کرد: با همه سختی ها، تقریبا کار ساختمان بزرگ با همه امکانات متعددش پایان یافته و با کمک مدیرکل راه و شهرسازی لارستان و اداره راه و شهرسازی اوز چه به لحاظ در اختیار گذاشتن تجهیزات ماشینی و چه اعتبار مالی، بولوار دانشجو به پایان رسیده و در حال بهره برداری است که این دست آورد نیز حاصل ارتباطات و تعامل مردم و مسئولان و به عبارتی دولت و دانشگاه آزاد اسلامی بوده است.

پروانه پدرام، به فعالیت های فرهنگی و پژوهشی در نیم سال اول 98-97 اشاره کرد و یادآور شد: آبان ماه، در گرامی داشت هفته کتاب، مسابقه بزرگ کتابخوانی با برنامه ریزی انجمن دوستداران بهداشت محیط، دانشگاه آزاد اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای اسلامی شهر و دبیرخانه پایتخت کتاب، چهارمین دوره جشن دانش آموختگان در آذرماه ۹۷، مسابقه پل با خرپای ماکارونی، مسابقه هوش، دومینو و سمینارها و کارگاهای آموزشی برگزار می شود.

عبدالعزیز خضری، رییس دانشگاه، حضور امام جمعه محترم را در جلسه به فال نیک گرفت و ترکیب اعضای هیأت امنای مردمی دفاتر دبی و اوز و عضویت و همراهی حاج شیخ عبدالعزیز قاضی زاده را عامل ایجاد و رونق دانشگاه دانست.

وی شرکت جمعی از مسئولان کتابخانه ها و باشگاه های کتابخوانی را در جلسه استمرار روابط فیمابین دانشگاه با انجمن های فرهنگی و مردم نهاد برای آگاهی بخشی و اعتلای بیشتر دانایی عنوان کرد.

رییس دانشگاه از اجرای عملیات طرح سردر با برآورد اعتبار حدود سه میلیارد ریال با کمک هیات امنا و نیکوکاران خبر داد.

جلسه پس از صحبت حاضران و تصویب ساخت سردر پایان یافت و ابراز امیدواری شد نیکوکاران برای عملیات طرح سردر همچون قبل پشتیبانی کنند.

کد خبر: 974233

وب گردی

وب گردی