جلسه هم اندیشی هسته های گزینش استان مازندران در واحد ساری برگزارشد

وظیفه اصلی هسته‌های گزینش احراز صلاحیت براساس ایمان، تعهد و تخصص افراد است.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران جلسه هم اندیشی هسته های گزینش استان مازندران در واحد ساری برگزار شد.

حسین زادگان در این جلسه اظهارداشت: نیروی انسانی در هر دستگاه و یا موسسه به عنوان سرمایه‌های اصلی آن معرفی می‌شوند. اهمیت کار گزینش این نیروها بسیار خطیر و پرمسئولیت است واحراز شرایط از لحاظ توان کاری و روانی در جذب افراد یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها هسته های گزینش است.

معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری مازندران گفت: فعالان هسته گزینش به ژرف‌اندیشی و نگاه عمیق در برخورد با افراد متقاضی توجه به ایمان، اعتقاد، استعداد، تعهد، تخصص و مهارت‌های فردی را ملاک ارزشیابی قراردهند.

وی دوره اخیررا جزء متعادل ترین دورها دانست و گفت: کارگزینش معامله آن با خداست. باید در این مسیر حساس که رسالتی بسیار سنگین دارد از تضییع حقوق افراد جلوگیری کرده و با رعایت تقوای الهی به وظیفه اسلامی خود عمل کنیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران و واحد ساری گفت: گزینش یک امرعقلانی ومنطقی طبیعی وذاتی وتأکیدی برتحقیق فریضه امربه معروف ونهی از منکراست و بررسی و تعیین صلاحیت اخلاقی، اعتقادی و سیاسی متقاضیان امری مهم تلقی می شودو همواره می‌بایست در گزینش افراد به منظور جذب در دستگاه اداری یک سازمان بیشترین اهتمام و دقت را مدنظر قرار داد.

حسین منصوریان مسئولیت مدیران گزینش را بسیارخطیردانست و افزود: ایمان واعتقاد شما مدیران سلامت گزینش افراد را در برخواهد داشت .وسلامت گزینش افرادیک نظام اداری در گرو یک گزینس درست وعقلانی است.

کد خبر: 974235

وب گردی

وب گردی