بسیج عرصه را برای دشمن تنگ کرده است

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: بسیجیان کسانی هستند که از آنها به عنوان یاوران ولایت نام برده می شود، چون که این افراد در همه حال عرصه را برای دشمنان اسلام تنگ می کنند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از اردبیل، حجت الاسلام محمد تجلایی در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار کرد: بسیجیان دلدادگان امام عصر(عج) هستند و امام خمینی(ره) وقتی قیام را در سال 42 آغاز کردند از سربازان در گهواره نام بردند که بعد ها معلوم شد این سربازان، بسیجیان خالص و حافظان واقعی انقلاب هستند.

وی در تبیین واژه بسیج از حرف "ب" بسیج به عنوان تداعی گر بصیرت یاد کرد و گفت: محافل بسیجی همواره از بهترین محافل عاشقان و معشوقان خداوند متعال است چراکه که ثمره وجود انسان نیز در آن تجلی پیدا می کند.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اردیبل از صبر و تقوا به عنوان ویژگی های بارز بسیجیان نام برد و افزود: بسیجی به دلیل اینکه با تقوا است، توهین ها و اهانت را شنیده و با صبر خود از انها رد می شود چونکه معتقد است ابدیت همه چیز است.

وی بیان کرد: بسیجیان سربازان واقعی حکومت هستند چونکه با حضور سازنده در همه عرصه های انقلاب توانستند به خوبی فتنه ها را درک و آنها را مدیریت کنند.

تجلایی "سین" بسیج را در انقلاب تداعی گر سازندگی دانست و خاطرنشان کرد: شهید والامقام شهریاری قبل از اینکه یک استاد و دانشمند باشد یک بسیجی تمام عیار بود و با اعمال سازنده خود در عرصه علم دانش بود که دشمنان اسلام تحمل خود را از دست داده و ناجوانمردانه به ترور وی دست زدند.

وی در تفسیر حرف "ی" بسیج گفت: بسیجی یاور ولایت است و دشمنان اسلام به خصوص فتنه گران بدانند بسیجیان پیام ولایت را با جان و دل درک و عمل می کنند.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان ادامه داد: صدای بسیج در جایی که از پول و امکانات خبری نیست طوفنده و غرش امیز است چونکه حرکت بسیج، مردمی و فقط برای کسب رضای الهی است و ارزش بسیج زمانی مشخص می شود که مشکلات اقتصادی گریبان گیر کشور شود

وی خطاب به دشمنان اسلام و بدخواهان نظام و انقلاب گفت: اگر زمانی فتنه جویان جام زهر را تحمیل کنند ما همه خمپاره های تمام ناشدنی خواهیم بود که بر سر دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام خراب خواهیم شد.

تجلایی تاکید کرد: دشمن سعی دارد ایران اسلامی را در شعب ابوطالب نگه دارد و همه دنیا بداند که ایران اسلامی با توکل بر خداوند متعال و عنایات ائمه اطهار (ع) در موقعیت خیبر قرار دارد و روز به روز هم بر قدرت و توان ایران اسلامی افزوده می شود و بسیجیان نیز با تمام توان صدای انقلاب را فریاد زده و به افق اعلا خواهند برد.

انتهای پیام/

کد خبر: 974274

وب گردی

وب گردی