فعالیت های فداکارانه باید برگرفته از زبان هنر و فرهنگ دانشگاه ها باشد

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: فعالیت دانشجویی ایثارگری باید باعث اعتماد اجتماعی برای دانشجو شود و به نشاط دانشگاه ها کمک کند، هم چنین فعالیت های فداکارانه باید برگرفته از زبان هنر و فرهنگ دانشگاه ها باشد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست هشتمین آیین اعطای تندیس فداکاری دانشجویان ایران در سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار شد.

عیسی علیزاده معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در این مراسم گفت: فعالیت های دانشجویان در حوزه فرهنگی تاثیر بسزایی دارد، بیشتر فعالیت های فرهنگی جهاد دانشگاهی مبتنی بر نیازسنجی است.

او افزود: در نظر سنجی دانشگاه‌ها به این نتیجه رسیدیم که فعالیت های دانشجویی ایثارگری باید چند ویژگی داشته باشد، باعث اعتماد اجتماعی برای دانشجو شود و به نشاط دانشگاه ها کمک کند، هم چنین فعالیت های فداکارانه باید برگرفته از زبان هنر و فرهنگ دانشگاه ها باشد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی با بیان اینکه، یکی از بیانات مقام معظم رهبری در کنار کرسی های آزاد اندیشی، مباحث گفتمانی است، افزود: بیست و پنجمین جشنواره کتاب و هجدهمین جشنواره پایان نامه سال دانشجویی به همت جهاد دانشگاهی در سال جاری برگزار خواهد شد.

علیزاده تصریح کرد: تندیس فداکاری یک جایزه معنوی است که تلاش می کنیم در سال های آتی تسهیلات و جوایز بالاتری به دانشجویان فداکار اعطا کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 974299

وب گردی

وب گردی