بزرگترین گردهمایی صنعت فناوری اطلاعات کشور

اولین همایش بین­ المللی نقش فناوری اطلاعات در تحقق افق 1404 ایران با هدف بررسی پدیده­ های نو و آینده­ پژوهی فناورانه و تبیین رویکردهای مواجه و بهره ­برداری از فرصت­ ها در روزهای 28 و 29 آبان ماه 1397 در محل سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه علم‌وفناوری ایسکانیوز، اولین همایش بین­ المللی نقش فناوری اطلاعات در تحقق افق 1404 ایران با هدف بررسی پدیده­ های نو و آینده­ پژوهی فناورانه و تبیین رویکردهای مواجه و بهره ­برداری از فرصت­ ها، توسط شرکت همایش سازان امروز(IICIC) تحت نظارت دفتر ریاست جمهوری در روزهای 28 و 29 آبان ماه 1397 در محل سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.

از دیگر اهداف این همایش چابک ­سازی و هوشمند ­سازی ارکان حاکمیت و بنگاه ­های کسب و ­کار، توسعه شرکت ­های دانش­ بنیان و استارت­ آپ ­ها، معرفی فرصت­ های سرمایه­ گذاری، توسعه اقتصاد دیجیتال، معرفی فرصت ­های به­ کارگیری ICT در حوزه­ های سلامت، آموزش، کشاورزی، انرژی، محیط زیست بازارهای پولی، مالی، صنعت و... می ­باشد.

در عصر اقتصاد دیجیتال که فناوری اطلاعات و ارتباط (ICT) به­ عنوان ابزاری قدرتمند و مهم­ترین عامل توسعه و رشد کشورهای در حال پیشرفت می­ باشد، دستاوردهای آن به حدی جوامع را تحت­ الشعاع قرار داده است که غفلت از آن موجب شکاف ­ها و عقب­ماندگی­ های جبران ناپذیری خواهد شد؛ از این ­روی این گردهمایی و نمایشگاه جانبی آن بستری را فراهم کرده تا شرکت­ های فعال در زمینه فناوری اطلاعات بتوانند توانمندی ­ها و ظرفیت­ های­ خود را معرفی نمایند.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص فهرست اسامی سخنرانان، ثبت ­نام در همایش و نمایشگاه جانبی، خواهشمند است دستور فرمایید به وب­سایت همایش www.iran2025.com مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

کد خبر: 974324

وب گردی

وب گردی