استارتاپ دمو «فناوی های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق» برگزار می‌شود

رویداد استارت‌آپ دمو ویژه استارتاپ‌های «حوزه فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق» با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی 13 آبان ماه در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علم‌وفناوری ایسکانیوز، نخستین رویداد استارت‌آپ دمو ویژه استارتاپ‌های حوزه فناوی های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق با هدف توسعه زیست‌بوم نوآوری و استارتاپی کشور و به منظور معرفی توانمندی‌های استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاران این حوزه تخصصی به یکدیگر و هم‌افزایی طرفین روز یکشنبه 13 آبانماه ۱۳۹۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.
در این رویداد که در 2 بخش عمومی (شامل ارائه استارتاپ‌ها) و اختصاصی (جلسات مذاکره سرمایه‌گذاران و استارتاپ‌ها) برگزار می‌شود، نخست استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های حوزه فناوری‌های نرم و صنایع خلاق، مدل کسب و کار و طرح خود را برای سرمایه‌گذاران ارائه (Demo) خواهند کرد.
سرمایه‌گذاران نیز پس از برگزاری جلسات خصوصی (B2B) و بررسی میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب‌شده، حجم بازار، میزان فروش و غیره، به ارزیابی آن‌ها پرداخته و برای سرمایه‌گذاری در آن‌ها اعلام نظر خواهند کرد، در این صورت مذاکرات بعدی تا حصول نتیجه نهایی توسط سامانه فن یوز ادامه خواهد داشت.
این رویداد در 11 گرایش صنایع‌دستی و گردشگری؛ آموزش الکترونیک و محتوای دیجیتال؛ اسباب‌بازی و بازی‌های رایانه‌ای؛ رسانه دیداری و شنیداری و شبکه‌های اجتماعی؛ هنرهای تجسمی و نمایشی، موسیقی، عکس؛ سینما، فیلم، پویانمایی؛ فناوری‌های نظامی نرم؛ فناوری‌های زیستی نرم؛ فناوری‌های مهندسی نرم؛ فناوری‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی؛ فناوری‌های تجاری
رویداد استارت‌آپ دمو ویژه استارتاپ‌های «حوزه فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق» با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی 13 آبان ماه در تبریز برگزار می‌شود. مهلت استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا برای ثبت‌نام در این رویداد تا 5 آبان ماه خواهد بود. امکان اسکان رایگان برای استارتاپ‌های شرکت‌کننده در رویداد فراهم است.

انتهای پیام/

کد خبر: 974334

وب گردی

وب گردی