همکاری نهاد رهبری با شورای تخصصی تحول و ارتقاء علوم انسانی افزایش می یابد

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها با تاکید برهمکاری نهاد و شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی گفت: غفلت از تولید علوم انسانی اسلامی آسیب‌های جبران‌ناپذیری برای کشور خواهد داشت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام مصطفی رستمی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه‌ها، به پیام تبریک غلامعلی حداد عادل رئیس شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی پاسخ داد.

وی در پاسخ به پیام تبریک حداد عادل بر همکاری بیش از پیش این نهاد با شورای تخصصی تحول و ارتقاء علوم انسانی تاکید کرد.

بخش هایی از متن این پیام به شرح ذیل است:

همان‌گونه که مستحضرید یکی از اهداف عالیه انقلاب اسلامی، ایجاد تمدن نوین اسلامی است که علم، دانش و پژوهش عموما و به‌ویژه علوم انسانی نرم‌افزار ایجاد چنین تمدنی است.

بنابراین حرکت به سمت ایجاد تحول در تولید علم بومی و علوم انسانی ایرانی – اسلامی و تلاش برای خروج از دایره بسته نقل و ترجمه و بی‌تفاوتی نسبت به معضلات کشور از ضروریاتی است که هر روز غفلت از آن آسیب‌های جبران‌ناپذیری برای کشور خواهد داشت.

شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی، ظرفیتی مهم در جهت رسیدن به خروجی مطلوب که همانا پرورش انسان‌های بزرگ و مدیران کارآمد و در طراز انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) است و امیدوارم با استعانت از الطاف الهی، دعای خیر و همکاری جامعه علمی و دانشگاهی کشور بتوانیم گام‌های مؤثری در این جهت برداریم.

کد خبر: 974338

وب گردی

وب گردی