گلر استقلال مقابل سپاهان قلعه نویی؟/اجرای سیستم چرخشی!

سید مهدی رحمتی در فصل جاری هم با وجود آنکه استقلال تا یکی دو هفته اخیر نتایج خوبی کسب نکرده بود اما همواره از بهترین های تیمش بود.

به گزارش ایسکانیوز،سرانجام بعد از اعتراض های زیاد سید حسین حسینی شفر تصمیم گرفت که از این دروازبان جوان در ترکیب اصلی آبی پوشان در دیدار برابر سایپا استفاده کند. حسینی با وجود آنکه در این دیدار خیلی زود دروازه اش باز شد اما عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد. او یکی دو بار واکنش های خوبی از خود نشان داد به ویژه در دقیقه پایانی بازی که با یک سوپر واکنش تیمش را نجات داد تا استقلال یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه را به دست آورد.

استقلال دو دروازبان بسیار آماده در ترکیب خود دارد اما انتخاب شفر کدام دروازبان است. رحمتی با عملکرد بسیار خوبی که دارد و نقش رهبری که در میدان دارد هر مربی را وادار به استفاده از او در ترکیب اصلی می کند اما از طرف دیگر سید حسین حسینی هم دروازبانی است که به تیم ملی فوتبال ایران دعوت می شود و طبیعی است که نیمکت نشینی را تحمل نکند و اصلا عادلانه هم نباشد که روی نیمکت قرار گیرد.

شفر تا قبل از دیدار برابر سایپا از رحمتی در همه رقابت ها استفاده می کرد و اما به یکباره تصمیم گرفت که حسینی را به ترکیب اصلی برساند و این دروازبان با وجود آنکه چند ماهی دور از میادین بود اما آمادگی بدنی بالای خود را به رخ سرمربی آلمانی کشید.

احتمال اینکه شفر به صورت چرخشی از دو دروازبان آماده خود استفاده کند زیاد است. رحمتی بار دیگر با توجه به علاقه زیادی که شفر به او دارد و البته شخصیت کاریزما و محبوبیتی که در بین بازیکنان و هواداران دارد به ترکیب اصلی برخواهد گشت اما به احتمال خیلی زیاد این بار خیال او از قرار گرفتن در ترکیب اصلی آسان نخواهد بود.

کد خبر: 974375

وب گردی

وب گردی