جهان در انتظار سخنرانی اردوغان

رئیس جمهور ترکیه با اشاره به جدیدترین مسائل مرتبط با پرونده خاشقجی اعلام کرد: روز سه شنبه جزئیات کامل این پرونده را منتشر خواهیم کرد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی با اشاره به پرونده «جمال خاشقجی»، روزنامه نگار منتقد آل سعود و پرونده قتل وی در کنسولگری عربستان سعودی در استانبول عنوان کرده است: «حملاتی که علیه کشورمان صورت می گیرد در حالی که ماهیت آن تغییر پیدا کرده است شدتش افزایش پیدا کرده است. در خصوص جمال خاشقجی گفته ایم که جزئیات این مسئله را آشکار خواهیم کرد. در این خصوص تمام جزئیات را روز سه شنبه در جلسه فراکسیون حزب عدالت و توسعه در پارلمان اعلام خواهیم کرد».

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرده است: ما در اینجا به دنبال عدالت هستیم. حقیقت را با تمامی جزئیات و عریان آشکار خواهیم کرد. این اقدام یک اقدام عادی نبوده. 15 تن به اینجا چرا از عربستان آمدند و 18 تن چرا دستگیر شده است روز سه شنبه تمام ابعاد این قضایا را با تمامی جزئیات و یک قالب بسیار متفاوت اعلام خواهیم کرد. وارد تمام جزئیات خواهیم شد.

اردوغان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: هنوز سوالات بسیاری در ارتباط با این پرونده بدون پاسخ باقی مانده اند ما تا روشن سازی این پرونده تحقیقات خود را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام /

کد خبر: 974386

وب گردی

وب گردی