ارسال غذا با پهپاد تا سال 2021

«وال استریت ژورنال» اعلام کرد شرکت آمریکایی «اوبر» تصمیم دارد در سال 2021 با استفاده از پهپاد برای مشتریان خود غذا ارسال کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، شرکت خدمات فناوری آمریکایی اوبر برای آغاز خدمات مربوط به ارسال غذا به منازل با استفاده از پهپادهای کوچک بدون سرنشین در 3 سال آینده برنامه ریزی می کند.

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال امروز دوشنبه اعلام کرد: اوبر تلاش می کند خدمتی جدید را برای سال 2021 راه اندازی کند که البته این اقدام بر اساس جدول زمانی برنامه ریزی شده، ممکن است با برخی مشکلات فنی و موانع ساختاری و سازمانی در آمریکا مواجه شود.

این شرکت که دفتر مرکزی آن در سانفرانسیسکوی آمریکاست، هم اکنون در حال انجام بررسی های لازم جهت تعیین مسئول اجرایی برای این طرح است که به این شرکت در اجرای پروژه جدید کمک کرده تا نمونه های آزمایشی آن را برای ابتدای سال آینده میلادی فراهم کند.

ظاهراً شرکت اوبر به دنبال افزایش درخواست ارائه این گونه خدمات در بازارهای مختلف در پی آن است که هر چه سریع‌تر ارسال غذا با پهپادهای بدون سرنشین را آغاز کند.

اوبر در برنامه ریزی های مربوطه در خصوص ارائه این خدمت جدید به موفقیت بزرگ خود در زمینه حمل و نقل تکیه دارد که هم اکنون از طریق یک نرم افزار هوشمند ساخته شده توسط این شرکت که به طور گسترده در سراسر جهان استفاده می شود، عملیاتی شده است.

کد خبر: 974470

وب گردی

وب گردی