معتمدی: طبخ غذاهای دانشگاه امیرکبیر مشکل دارد/ اعتراض دانشجویان به حق بود

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در زمینه آخرین وضعیت سلف دانشگاه امیر کبیر توضیحاتی ارائه کرد.

سید احمد معتمدی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص تجمع اعتراض آمیز دانشجویان به کیفیت پایین غذای دانشگاه گفت: رسیدگی به اعتراض دانشجویان در اولویت قرار دارد و باید به زودی با مسئولان مربوطه جلسه برگزار کنیم.

وی ادامه داد: از دید ما مشکل حادی وجود ندارد، صحبت هایی با دانشجویان انجام دادیم برخی قانع شدند و برخی دیگر نیز مخالف حرف های ما بودند؛ اما اعتراض دانشجویان به حق بود و ما باید به این موضوع رسیدگی کنیم و خودشان هم اذعان داشتند که مطالبه ما صنفی است و نباید موضوع را سیاسی کرد.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: مشکل آموزشی نیست و تنها در زمینه دانشجویان سلف بوده که به زودی به این موضوع نیز رسیدگی خواهیم کرد. آشپزخانه دانشگاه امیرکبیر صنعتی است و تمام مباحث بهداشتی زیر نظر وزارت بهداشت و وزارت علوم صورت می گیرد، در این زمینه متحمل هزینه های بسیاری شده ایم تا آشپزخانه این دانشگاه صنعتی اداره شود.

وی اضافه کرد: کیفیت نامناسب برخی غذاها از جمله مباحثی است که ما آن را قبول داریم، در این راستا در تلاش هستیم تا از برنج ایرانی استفاده کنیم و برنج خارجی را از گردانه خوراکی دانشجویان حذف کنیم.

معتمدی بیان کرد: من تصور می کنم طبخ غذا مشکل دارد البته این برداشت شخصی خودم است؛ اما ما در حال بررسی این موارد هستیم. پیمانکار جدید دانشگاه فعالیت خود را شروع نکرده و به همین خاطر پنجشنبه ها غذای دانشجویان حذف شده است. قول داده ایم بحث ها در این زمینه حل شود، ما نمی گوییم که چنین مباحثی درست نیست، ما نمی گوییم غذا خوب است.

وی در پاسخ به اینکه آیا خودتان غذای سلف دانشگاه را خورده اید، اظهار داشت: من به دلیل اینکه معده ام دچار مشکل است از خانه غذا می‌ آورم، غذای بهترین سلف ها و رستوران های کشور را هم نمی خورم. امیدواریم در آینده ای نه چندان دور مشکلات مربوط به غذای دانشجویان رفع می شود.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در زمینه رفع مشکل غذای دانشجویان در روز پنجشنبه اظهار داشت: من در این زمینه پیش تر صحبت کرده ام، این موضوع وعده نیست بلکه در برنامه های ما بوده و از دیدگاه ما بحث جدیدی نیست، ان شاءالله این مشکل تا دو هفته آینده حل خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 974498

وب گردی

وب گردی