دانشجویان در مقابل توطئه آشکار و پنهان دشمنان هوشمندانه رفتار کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر دانشجویان را سرمایه اصلی دانشگاه و کشور برشمرد و افزود: با توجه به توطئه های آشکار و پنهان دشمنان لازم است دانشجویان هوشمندانه رفتار کنند.

به گزارش ایسکانیوز از واحد اسلامشهر، گردهمایی بزرگ دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

دکتر محمودرضا اسفندیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در این مراسم ورود به دانشگاه را آغاز فصلی جدید در زندگی دانست و گفت: از فرصت های موجود در این دوره از زندگی علمی و آموزشی استفاده کنید چرا که غیرقابل تکرار است.

وی دانشجویان را سرمایه اصلی دانشگاه و کشور برشمرد و افزود: با توجه به توطئه های آشکار و پنهان دشمنان لازم است دانشجویان هوشمندانه رفتار کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با اشاره به ایام اربعین حسینی و لزوم تدبر و تفکر در این زمینه، خطاب به دانشجویان و حاضرین، خواستار درس آموختن در دانشگاه بزرگ اهل بیت عصمت و طهارت (ع) شد.

وی در خاتمه دانشگاه را فرصت طلایی زندگی و سکوی پرتاب دانشجو به آسمان دانش و معرفت دانست و افزود: امیدواریم با بهره گیری از فرصت طلایی پیش رو، دانشگاه بعنوان سکوی پرتاب شما برای پرواز در مسیر دانش و معرفت باشد.

ظرفیت و توان بالای دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه های علم و فناوری

حجت الاسلام علیرضا رجالی تهرانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران نیز در این مراسم با اشاره به ظرفیت و توان بالای دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: از دانشگاه آزاد اسلامی با این ظرفیت بسیار فراگیر، انتظار می رود در حوزه های علم و فناوری نیز پیشرفت های خوبی داشته و بتواند بیش از پیش به جامعه یاری رساند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، اخلاق و منش دانشجویی، رعایت نظم و تواضع در مقابل استاد، ارتباط مداوم با خدا، آراستگی طبق موازین اسلام، عفاف در کلام و رفتار دانشگاهی، همت مستمر در کنار پویایی و تحرک علمی ـ فرهنگی، مطالبه گری معقول، برنامه ریزی و پرهیز از مجادلات مخرب را از مهمترین مشخصات دانشجو برشمرد.

نقش بی بدیل دانشجویان در روشنگری

مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر همچنین در این مراسم با تأکید بر نقش بی بدیل دانشجویان در روشنگری، گفت: دانشجویان در تمام برهه های تاریخ انقلاب اسلامی همچون دفاع مقدس، دوران سازندگی و آبادانی خوش درخشیدند.

وی با اشاره به اختراعات و نوآوری های مهم و تحول آفرین دنیا توسط دانشجویان ایرانی در داخل و خارج از مرزهای جغرافیایی کشور گفت: این امر برخاسته از نگاه مثبت جمهوری اسلامی ایران به دانشجو و دانشگاهیان دانست.

فرماندار شهرستان اسلامشهر از اقدامات حمایتی مسئولان کشور از دانشجویان سخن گفت و خاطر نشان کرد: تمام دولت ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدا تاکنون همواره پشتیبان دانشجویان بوده و هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 974551

وب گردی

وب گردی