معاونت اجتماعی پلیس پایتخت: پایان نامه های دانشگاهی می توانند در کاهش جرم موثر واقع شوند

معاونت اجتماعی پلیس پایتخت با تأکید بر اینکه پایان نامه های دانشگاهی می توانند در کاهش جرم موثر واقع شوند، اظهار داشت:‌ در زمینه راهبردهای نیروی انتظامی و دانشگاه‌ها، می توان تدابیری در راستای پایان نامه های دانشگاهی در نظر گرفت که با محوریت پلیس و هدایت آن‌ها انجام شود.

سرهنگ مراد مرادی معاونت اجتماعی پلیس پایتخت در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در زمینه تعامل و همکاری نیروی انتظامی و دانشگاه‌های کشور گفت: مجموعه های دانشگاهی می توانند با پلیس همراه باشند، همچنین هماهنگی خوبی می تواند میان آن‌ها ایجاد شود.

وی ادامه داد: دانشگاه‌ها می توانند در حوزه آسیب های اجتماعی جدی تر ورود پیدا کرده و مسائل مرتبط با این حوزه را کالبدشکافی کنند.

معاونت اجتماعی پلیس پایتخت بیان کرد: در این راستا می توان به راهبردهای مشترکی اشاره کرد که باید میان نیروی انتظامی و دانشگاه‌های کشور ایجاد شود، طبیعتا از این راهبردها می توان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه پایان نامه های دانشگاهی می توانند در کاهش جرم موثر واقع شوند، اظهار داشت:‌ در زمینه راهبردهای نیروی انتظامی و دانشگاه‌ها، می توان تدابیری در راستای پایان نامه های دانشگاهی در نظر گرفت که با محوریت پلیس و هدایت آن‌ها انجام شود.

سرهنگ مرادی در پایان تاکید کرد: به عنوان مثال پایان نامه ها و پژوهش های دانشجویان می تواند در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی تدوین شوند تا بتوانند در راستای کاهش جرم نیز نقش آفرینی داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 974571

وب گردی

وب گردی