برگزاری دوره آموزشی "راهنمای گردشگری" ورزشی  برای اولین بار در شهرداری

دوره آموزشی " راهنمای گردشگری " با هدف اشتغالزایی و مهارت آموزی در صنعت گردشگری ورزشی از سوی اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 3 شهرداری منطقه 11و مشارکت کمیته گردشگری ورزشی سفیران نشاط ، در سرای محله حشمت الدوله برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، فرشاد داودی شهردار ناحیه 3 منطقه 11در این باره گفت: این دوره های آموزشی که توسط انجمن گردشگری ورزشی ایران تحت نظر فدراسیون ورزش همگانی برای علاقمندان این صنعت در حال برگزاری است؛ نخستین دوره آموزشی خود را در شهرداری تهران به اجرا در آورده تا جوانان جویای کار علاوه بر دریافت مدرک معتبر و کارت لیدر گردشگری، مهارت حرفه ای برای گردشگری ورزشی را کسب کنند.

داودی افزود: شهرداری ناحیه 3 به همت کمیته گردشگری ورزشی سفیران نشاط در نظر دارد با بحث گردشگری ورزشی را برای اولین بار وارد شهرداری تهران کند.

بر اساس این گزارش در حال حاضر تعداد 34 نفر از شهرهای تهران، تبریز، شیراز، اصفهان، مشهد، ایلام، البرز، سمنان و کازرون در این دوره آموزشی شرکت کرده اند و به زودی دوره های بعدی نیزبرگزار خواهد شد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشترمی توانند به سرای محله حشمت الدوله واقع در خیابان کارگر جنوبی - بالاتر از خیابان آذربایجان - کوچه کامیاب - پلاک 17(خانم حبیبی-روابط عمومی کمیته گردشگری سفیران نشاط) مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 66948216 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 974597

وب گردی

وب گردی