مجموعه ورزشی «پرستار» در بیمارستان شهید دکتر رهنمون یزد افتتاح شد

مجموعه ورزشی چند منظوره پرستار، با حضور رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی یزد ،به مناسبت هفته تربیت بدنی در بیمارستان شهید دکتر رهنمون، افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از فدا، مجموعه ورزشی چند منظوره پرستار، با اختصاص فضایی مناسب و تأمین هزینه‌های آن از محل بودجه تربیت بدنی، با مساعدت رئیس، معاونین و رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی یزد ، به جهت استفاده کارکنان بیمارستان شهید دکتر رهنمون و دیگر همکاران دانشگاه علوم پزشکی افتتاح شد.
این مجموعه ورزشی با فضایی بالغ بر ۴۰۰ متر مربع، دارای زمین فوتسال، والیبال، دارت، پینگ پنگ، بدنسازی، فیتنس و چند رشته ورزشی دیگر است.
مجموعه ورزشی پرستار در سانس‌های مختلف، جهت ورزش آقایان و بانوان در نظر گرفته شده است.
دکتر میرجلیلی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در آیین افتتاح این پروژه ورزشی گفت :خدا را شاکریم با ساخت و بهره برداری مکان‌های ورزشی در مراکز درمانی، گام مهمی در جهت سلامت کارکنان برداشته می‌شود. عزیزانی که با همت والای خود به درمان و رسیدگی به آلام مردم می‌پردازند، خود نیز نیاز به مکانی برای خودسازی روحی و جسمی دارند که اراده ما نیز بر ساخت چنین مجموعه‌های ورزشی است.
محمد رضا ساده، رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه نیز در سخنانی اظهار داشت : ورزش دانشگاه همواره مسیر رشد و تعالی را طی می‌کند و با افتتاح این مجموعه کامل ورزشی، بالندگی، توانایی و سلامتی کارکنان تأمین می‌شود.
وی در ادامه گفت : برای ساخت و تجهیز این مکان ورزشی، اخذ موافقت ریاست و معاونین دانشگاه برای تأمین منابع آن از چندی پیش حاصل شد و مقرر است با خرید تجهیزات مدرن ورزشی، کار تکمیل آن صورت پذیرد.
در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی پرستار در بیمارستان شهید دکتر رهنمون، شریعتی، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان و شهر یزد، فتح آبادی، مسئول اداره تربیت بدنی استان و جمعی از اساتید، پرستاران و کارکنان این مرکز درمانی حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 974626

وب گردی

وب گردی