نامه دانش آموختگان دانشگاه امام صادق (ع) به آملی لاریجانی

تعدادی از دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه امام صادق (ع) در نامه ای از آیت الله آملی لاریجانی رئیس هیات امنای دانشگاه بابت تلاش در ایجاد تغییر در دانشگاه تقدیر کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، تعدادی از دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه امام صادق (ع) در نامه ای به آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس هیئت امنای این دانشگاه از وی بابت توجه به فضای عمومی دانشگاه و تلاش در ایجاد تغییر تقدیر کردند که به شرح زیر است:

وجود افراد صالح و شایسته در رأس هرم همواره زمینه‌های موفقیت هر مجموعه‌ای را فراهم می‌کنند. دانشگاه امام صادق علیه‌السلام از این قاعده مستثنا نیست و دانشجویان و اساتید این دانشگاه از ابتدای تأسیس این مجموعه مقدس از وجود با برکت حضرت آیت‌الله مهدوی کنی رحمة‌الله‌علیه به عنوان ریاست دانشگاه همواره بهره‌های علمی و معنوی را برده بودند و نگاه پدرانه و دلسوزانه ایشان خود موجب ارتباط نزدیک و مشفقانه دانشجویان و ریاست دانشگاه شده بود.

اما متأسفانه پس از فقدان وی وضعیت متفاوت شد، نارضایتی‌ها شکل گرفت و فاصله میان دانشگاه و دلسوزان دانشگاه بیشتر شد. خبر انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین سعدی به ریاست دانشگاه امام صادق علیه‌السلام می‌تواند امیدها را در دل دغدغه‌مندان به اهداف و رسالت‌های دانشگاه زنده کند و این تغییر نویدبخش دوران روشنی برای آینده دانشگاه باشد.

بدینوسیله دانشجویان دوره دکتری و دانش‌آموختگان اخیر دانشگاه، مراتب تقدیر و تشکر خود را از هیئت امنای جامعة‌الصادق خصوصاً حضرت‌عالی به عنوان ریاست هیئت امنا بابت توجه به فضای عمومی دانشگاه و تلاش در ایجاد تغییر تقدیم می‌کنند.

همچنین شایسته است از تصمیم اعضای هیئت امنا علی‌الخصوص دکتر همایون به عنوان دبیر هیئت امنا که دلسوزانه مشکلات و مطالبات دانشجویان دوره دکتری را به سمع دیگر اعضا می‌رساندند، کمال تشکر و قدردانی صورت پذیرد.

در پایان، دانشجویان و دانش‌آموختگان دوره دکتری دانشگاه ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای ریاست جدید دانشگاه، با انگیزه بیشتر آمادگی خود را برای مجاهدت مجدانه علمی بیشتر اعلام می‌دارند و از خداوند منان طلب می‌کنند که زمینه‌های تحقق اهداف و رسالت‌های دانشگاه و راهبردهای ابلاغی رهبر معظم انقلاب را فراهم آورد.

کد خبر: 974627

وب گردی

وب گردی