برانکو:واکنش شگفت‌انگیز بیرانوند را همه دیدند/ ژاپنی یا کره‌ای برای پرسپولیس فرقی ندارند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: در فینال لیگ قهرمانان آسیا فرقی ندارد که با تیم کر‌ه‌ای بازی کنیم یا ژاپنی، بهتر در فینال بازی بهتری انجام دهیم.

به گزارش ایسکانیوز، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا،‌گفت: از بیرانوند خیلی تشکر می‌کنم.

* اگر این نتیجه رقم نمی‌خورد، غمگین می‌شدم

وی افزود: بیرانوند همه حرف‌ها را زد. 2 موضوع برایمان تعیین کننده بود. اول بازیکنان که قلبشان را در زمین گذاشتند، آنها بیشترین لیاقت و استحقاق را برای کسب این برد داشتند. مورد دوم هواداران پر شور پرسپولیس بودند که دیدید بعد از دریافت گل چقدر با شور تیم را تشویق کردند تا توانستیم به گل برسیم. اگر این نتیجه تاریخی را رقم نمی‌زدیم خیلی خیلی به خاطر بازیکنان غمگین می‌شدم.

* حرکت‌های شگفت‌انگیز بیرانوند را دیدید

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: کاغذی هم که آوردم نیاز به توضیح ندارد و این نشان‌دهنده فینال آسیا است. از زحمت و تلاش بازیکنانم تشکر می‌‌کنم. آنها با نظم بودند و همه احساس خود را تحت کنترل گرفتند. به بازیکنان گفتم باید بعد از بازی سر درد بگیرند نه اینکه پاهایتان درد کند. آنها به چیزی که استحقاق داشتند دست یافتند و جایزه خود را گرفتند. حرکت‌های شگفت‌ انگیز بیرانوند را در جریان مسابقه را دیدید. حرکت آخر او را دیدید.

* اگر به غیر از بیرانوند در مورد سایر بازیکنان حرف نمی‌زدم، ناعادلانه بود

سرمربی کروات پرسپولیس تاکید کرد: در نیمه نهایی همه باید خوب بازی کنند. باز هم به بازیکنان تبریک می‌گویم. به میل، خواست و اراده بازیکنان تبریک می‌گویم. واقعا قدردان تلاش آنها هستیم. بار دیگر مراتب قدردانی خودم را از هواداران اعلام می‌کنم. باز هم نشان دادیم به خاطر هواداران است که فوتبال بازی می‌کنیم. از باشگاه هم تلاش می‌کنم. از همه افرادی که به ما کمک کردند از کادرفنی و ... برای کسب این نتیجه شگفت انگیز تشکر می‌کنم. به بیرانوند به خاطر انتخاب به عنوان بهترین بازیکن تبریک می‌گویم اما اگر از بازیکنان دیگر صحبت نمی‌کردیم این مسئله عادلانه نبود.

* السد بازیکنانی دارد که روزی بهترین‌های جهان بودند

برانکو در مورد اینکه با توجه به آمار ارائه شده در جریان بازی بیشتر توپ و میدان در اختیار السد بود و اینکه در فینال آسیا چه روشی خواهند داشت، گفت: السد یک تیم بسیار عالی است. آنها در تیم خودشان بازیکنانی دارند که روزی بهترین جهان بودند. بازیکنانی مثل ژاوی، گابی، بونجاح و ... بسیار عالی هستند.

* با لیاقت فینالیست شدیم

وی ادامه داد: اگر در مورد آمار صحبت کنیم باید بگویم از آمار جام جهانی خبر دارید؟ فرانسه قهرمان جهان است و در آمار از حد میانگین هم پائین تر هستند. آمار یک موضوع نسبی است. السد شانس داشت و این شانس را ما هم داشتیم. فوتبال این است. در پایان باید بگویم با لیاقت به فینال می‌رویم و در هر دو بازی رفت و برگشت نتیجه بهتری کسب کردیم.

* ژاپنی یا کر‌ه‌ای برای ما فرقی ندارند، در فینال باید بهتر باشیم

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه از بین حریف ژاپنی و کره‌ای کدام تیم را انتخاب می‌کند، اظهار داشت:برای ما این مسئله فرقی ندارد. قبلا هم بارها گفتم تیمی که به نیمه نهایی می‌رسد کیفیت بالایی دارد. هر چهار تیم بسیار با کیفیت هستند. برایمان اصلا فرقی نمی‌کند با تیم کره‌ای بازی داریم یا حریف ژاپنی رو به رو خواهیم شد. سبک دو تیم نزدیک بهم است اما دوست دارم در فینال بهتر از این بازی کنیم.

* 4 سال قبل در قراردادم پاداش قهرمانی در آسیا لحاظ کردم

وی در مورد اینکه او وقتی آمد تیم را از بحران خارج کرد و حالا صعود به فینال را جشن می‌گیرند، تصریح کرد:‌ چهار سال قبل با پرسپولیس قرارداد امضا کردم و بندی در قراردادم بابت پاداش ویژه برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد. فکر کنم دیگر همه حرف‌ها را زدم. به بازیکنان و همکارانم اعتماد کامل داشتم. فکر کنم با این حرف پاسخ این سوال را داده باشم.

انتهای پیام/ر

کد خبر: 974662

وب گردی

وب گردی