فناوری نوین صنایع به استارتاپ‌ها راه پیدا می‌کند

رویداد کارآفرینی صنایع فناوری‌های نوین (های‌تک) به‌منظور بهره‌گیری از این فناوری‌ها در استارتاپ‌ها با حمایت فن بازار ملی معاونت علمی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علم‌وفناوری ایسکانیوز، دانشگاه سمنان با حمایت مرکز فن بازار ملی معاونت علمی، سوم آبان ماه 97 رویداد کارآفرینی «صنایع فناوری‌های نوین (های‌تک)» را به‌منظور بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در استارتاپ‌ها و SMEهای صنعتی برگزار می‌کند.

محورهای این رویداد شامل مارکتینگ و توسعه بازار؛ حل مشکلات فناوری محور صنعت با استفاده از خلاقیت و نوآوری، خلاقیت در محصولات منطقه است. شرکت‌کنندگان این رویداد ایده پردازان و استارتاپ های حوزه مارکتینگ؛ ایده پردازان و متخصصان حوزه‌ی الکترونیک، مکاترونیک، فناوری اطلاعات و غیره هستند.
رویداد کارآفرینی صنایع فناوری‌های نوین (های‌تک) با برگزاری همایش، فضای کار اشتراکی، منتورینگ و مشاوره، آموزش و توانمندسازی همراه است. حمایت از ایده‌های منتخب استارتاپ‌ها به سه دسته حمایت زیرساختی، حمایت از توسعه فناوری و نیز حمایت از تجاری‌سازی و توسعه بازار محصول تقسیم می‌شود.
حمایت‌ها از ایده‌های برتر شناسایی شده طب رویدادهای استارتاپی برگزار شده و داوری‌های انجام شده، در این سه دسته انجام می‌شود. برای هر ایده برگزیده حداکثر سقف حمایت به وسیله آیتم‌های مختلفی معادل 200 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

خدمات زیرساختی برای استارتاپ های برگزیده شامل استقرار رایگان صاحبان ایده در مرکز کسب‌وکار به مدت یکسال، کمک‌هزینه به‌کارگیری یک نیروی انسانی به مدت یک سال است. خدمات تجاری‌سازی و بازاریابی محصول را استفاده از مشاوره بازاریابی به مدت سه سال، کمک هزینه انجام خدمات بازاریابی و تبلیغات تشکیل می‌دهد.

خدمات توسعه فناوری شامل کمک‌هزینه ثبت طرح، ثبت اختراع، ثبت علامت تجاری، به کارگیری یک نیروی انسانی به مدت یک سال، بهره‌گیری از آموزش و مشاوره اولیه برای راه‌اندازی کسب‌وکار در سال اول است. همچنین استارتاپ برگزیده می‌تواند از کارگاه‌های آموزشی مطابق دستورالعمل حمایت از برگزاری دوره‌های آموزشی به مدت سه سال بهره ببرد.

این استارتاپ‌ها همچنین در اخذ غرفه خارجی و در نمایشگاه‌های داخلی، حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی مطابق با دستورالعمل مدیریت توسعه بازار و امور بین‌المللی، حضور در تورهای صنعتی و نمایشگاهی مطابق دستورالعمل‌های حمایت از برگزاری تورهای صنعتی و نمایشگاهی حمایت می‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 974755

وب گردی

وب گردی