هدف نهاد رهبری در دانشگاه‌ها تربیت نیروی در تراز انقلاب است

رئیس دانشگاه آزاد خراسان رضوی گفت: دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در سال 72 در راستای ایجاد تغییرات در دانشگاه به منظور تربیت دانشجویانی در تراز انقلاب اسلامی ایجاد شد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، رئیس جدید دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: در این دنیا فرصت کمی داریم که می‌بایست از این فرصت برای به فعلیت رسیدن استعدادهای خود با بهره گیری از بال ایمان و علم و دانش استفاده کنیم.

حجت الاسلام جواد مهدوی نسب با بیان این موضوع که دفتر نهاد نمایندگی رهبری مصداق تلاقی این دو بال در دانشگاه در کنار هم است، ادامه داد: خادمینی هستیم که دنبال رشد و ارتقاء جامعه دانشگاهی در همه زمینه‌ها هستیم.

وی تاکید کرد: تمامی دانشگاهیان دل در گرو رشد و تکامل این نهاد دارند؛ اما به طور حتم یکی از دل نگرانی‌های فرهنگیان تشتت است و دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه قرار نیست مهره بسازد، بلکه درصدد است این مهرها را در کنار هم گرد آورد.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد خراسان رضوی ابراز کرد: اعتقاد کامل به جنبش دانشجویی دارم و دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی را همان گونه که رهبری انقلاب فرمودند افسران جنگ نرم می‌دانم و معتقدم باید تدارکات آنان را برسانیم تا بارش افکار در دانشگاه عملیاتی شود.
هدف نهاد رهبری در دانشگاه‌ها تربیت نیروی در تراز انقلاب است

ملک نژاد رئیس دانشگاه آزاد خراسان رضوی در ادامه این مراسم گفت، دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در سال 72 در راستای ایجاد تغییرات در دانشگاه به منظور تربیت دانشجویانی در تراز انقلاب اسلامی ایجاد شد.

رئیس دانشگاه آزاد خراسان رضوی با اشاره به این نکته که این نهاد همیشه یار مسئولان دانشگاه در طول این سال‌ها بوده است، بیان کرد: امید است پشتیبانی کامل در حوزه مختلف دانشگاه کمافی سابق صورت گیرد.

کد خبر: 974766

وب گردی

وب گردی