تردد 60 درصد زائران از مرز مهران

معاون هماهنگ کننده مرزبانی ناجا با بیان تردد 60 درصد زائران از مرز مهران، گفت: زائران نسبت به سال گذشته‌ قانومندتر بوده و به قوانین احترام می گذارند.

به گزارش ایسکانیوز،از پایگاه اطلاع رسانی قرارگاه مرکزی اربعین ناجا سردار رهام‌ بخش حبیبی گفت: مأموریت اربعین سرور و سالار شهیدان توفیقی است که نصیب مرزبانان شده تا خدمتگزار زائران عزیز باشند و مرزبانان با روحیه و علاقه خاصی که به امام حسین (ع) دارند، بدون خستگی در حال تأمین امنیت مرزهای ایلام، خوزستان،کرمانشاه و ... هستند تا زائران بدون هیچ گونه دغدغه‌ای به زیارت اربابشان مشرف شوند.

معاون هماهنگ مرزبانی ناجا تصریح کرد: مرزبانان آخرین بدرقه کننده زائران از مرزها بوده و در کنار انجام وظایف ذاتی خود، نظاره گر آخرین قدم های زائران برای خروج از مرزهای کشور هستند.

سردار حبیبی با اشاره به وضعیت مطلوب تردد زائران از مرزها، افزود: با تعامل خوبی که هر ساله با مرزبانان کشور عراق صورت می‌گیرد، ترددها هر سال نسبت به سال گذشته وضعیت مطلوبتری را سپری می‌کند، حجم خروجی زائران از مرزهای مهران افزایش بیشتری نسبت به سایر گذرگاه‌های مرزی داشته به حدی که 60 درصد تردد زائران از این مرز صورت گرفته است.

معاون هماهنگ مرزبانی ناجا با تأکید بر قانونمندی زائران، گفت: زائران عزیز نسبت به سال گذشته‌ قانومندتر بوده و به قوانین می گذارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 974772

وب گردی

وب گردی