درخشش استان البرز در مسابقات سراسری قرآن و عترت

در این مراسم نقرات برتر مسابقات سراسری قرآن و عترت کشور در دو بخش اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی واحد کرج، مراسم اختتامیه مرحله کشوری بیست و سومین دوره مسابقات قرآن و عترت ویژه استادان و دانشجویان، با حضور ۴۰۰ نفر از حافظان و قاریان برتر قرآن کریم به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار شد.

در این مراسم نقرات برتر مسابقات سراسری قرآن و عترت کشور در دو بخش اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.
استان البرز نیز با یک مقام اول در رشته ترتیل استادان خواهر، یک مقام اول در رشته ترتیل دانشجویان، یک مقام دوم در رشته حفظ کل قرآن کریم دانشجویان و یک مقام دوم در رشته ترتیل استادان برادر این مسابقات را به پایان برد.
در رشته قرائت به روش ترتیل استادان خواهر مریم سمائی از استان البرز رتبه اول را کسب کرد و استان های تهران اردبیل به ترتیب رتبه دوم و سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.
در بخش قرائت به روش ترتیل دانشجویان دختر نیز مریم فتحی‌زاده از استان البرز رتبه اول را از آن خود کرد و استان‌های اردبیل و فارس به ترتیب دوم و سوم شدند.
در رشته حفظ کل قرآن کریم ویژه دانشجویان خواهر نیز مائده جعفری از استان البرز رتبه دوم مسابقات شد و استان های اصفهان و تهران اول و سوم شدند.
همچنین جواد ملازاده از استان البرز در بخش قرائت به روش ترتیل استادان برادر مقام دوم مسابقات را کسب کرد و استان های فارس و آذربایجان‌غربی موفق به کسب رتبه های اول سوم در این دوره از مسابقات شدند.
انتهای پیام/
کد خبر: 974813

وب گردی

وب گردی