کسایی‌پور: شاید دانشگاه آزاد در لیگ یک بسکتبال شرکت کند

گزینه سرمربیگری تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسئولان ورزش دانشگاه آزاد اسلامی گفته اند در لیگ برتر حاضر نمی شوند؛ ولی ممکن است در لیگ یک شرکت کنند.

محمد کسایی پور در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره انصراف دانشگاه آزاد اسلامی از حضور در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: در خبرها هست که مسئولان ورزش دانشگاه آزاد اسلامی روز چهارشنبه یک نامه به فدراسیون بسکتبال دادند و اعلام کردند در لیگ برتر شرکت نمی کنند. آنها گفته اند در لیگ برتر حاضر نمی شوند؛ ولی ممکن است در لیگ یک شرکت کنند اما من نمی دانم چه کاری انجام خواهند داد.

وی درباره وضعیت همکاری خودش با تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برنامه جدیدی اعلام نکرده اند ولی احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد. به هر حال فعلا چیزی معلوم نیست.

گزینه سرمربیگری تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: لیگ برتر بسکتبال از روز پنجشنبه (سوم آبان ماه) آغاز شده و دیگر امکانی برای رفتن به تیم دیگری وجود ندارد. مسئولان ورزش دانشگاه آزاد هم برنامه جدیدشان را اصلا به من خبر نداده اند و نمی دانم که می خواهند چه کار کنند. فقط روز چهارشنبه اعلام کردند در لیگ برتر بسکتبال شرکت می کنیم.

کسایی پور در پایان گفت: من در این مدت خیلی خسته شده و در این ماجرا اذیت شدم. به هر حال تصمیمی بود که اتخاذ و اعلام شد.

به گزارش ایسکانیوز، دانشگاه آزاد اسلامی بنا به دلایلی از حضور در لیگ انصراف داد. بدین ترتیب بازیکنان و مربیانی که با تیم دانشگاه آزاد به توافق رسیدند تا در فصل جدید لیگ برتر، پیراهن این تیم را بر تن کنند، فعلا فرصت حضور در بالاترین سطح مسابقات بسکتبال کشور را از دست داده اند.

کسایی پور، ملی پوش اسبق تیم ملی ایران و بازیکن سابق تیم بسکتبال دانشگاه آزاد است که سابقه سرمربیگری تیم بسکتبال امید و همچنین تیم شهرداری اراک را در کارنامه دارد. تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی با سابقه بیش از دو دهه حضور در لیگ برتر، عناوینی چون نایب قهرمانی کسب کرده و به عنوان نماینده ایران در میادین بین المللی شرکت کرده است.

تیم بسکتبال 3 نفره ایران در بازی های آسیایی جاکارتا 2018 با مربیگری محمد کسایی پور به عنوان سومی آسیا رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 974820

وب گردی

وب گردی