آزمایش تاکسی های هوایی آلمانی در سنگاپور

یک شرکت آلمانی اعلام کرد سال آینده میلادی پروازهای آزمایشی اولین نمونه از تاکسی های هوایی خود را در کشور سنگاپور اجرا خواهد کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، شرکت هواپیمایی آلمان اعلام کرد پروازهای آزمایشی تاکسی های هوایی در سال آینده در شهر سنگاپور اجرا خواهد شد و این یکی از ابتکارات بشر برای فرار از ترافیک های موجود در شهرهای شلوغ جهان است چرا که روزانه میلیون ها نفر به دلیل ترافیک شدید در سراسر جهان با مشکلات فراوانی مواجه هستند، این مساله باعث ایجاد رقابت هایی برای ارائه راهکارهایی بهتر جهت احتراز از بحران های ترافیکی شده است.

با وجود این که شهر سنگاپور دچار شلوغی و ترافیک نیست اما اولین پرواز تاکسی های هوایی برای این کشور نوعی آزمایش ایده آل و نمادین از تکنولوژی های جدید محسوب می شود چرا که سنگاپور با وجود آن که کشوری کوچک است اما درهای آن به روی ابتکارات جدید باز است. شرکت آلمانی «ولوکوپتر» اعلام کرد پروازهای آزمایشی این تاکسی هوایی در نیمه دوم سال آینده میلادی با هماهنگی دولت سنگاپور در این کشور انجام خواهد شد.

این اتومبیل های پرنده شبیه هلکوپتر بوده و فرود و پرواز آن به صورت عمودی است، این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد در این وسیله از تکنولوژی هواپیماهای بدون سرنشین استفاده شده و می تواند با دو مسافر تا مسافت 30 کیلومتری پرواز نماید، این تاکسی هوایی تنها برای ماموریت های داخل شهری طراحی شده است.

کد خبر: 974827

وب گردی

وب گردی