بازداشت خبرنگار هتاک به ساحت مقدس اهل بیت(ع)درحال خروج از کشور

خبرنگار هتاک به ساحت مقدس امام حسین (ع) و ائمه هدی (ع) که تحت تعقیب قضایی گرفته بود شب گذشته در حالی که قصد خروج از کشور را داشت، دستگیر شد.

به گزارش ایسکانیوز، در پی اقدامات سریع و قاطع قضایی چند روز اخیر، «پویان خوشحال»، خبرنگار هتاک به ساحت مقدس امام حسین (ع) و ائمه هدی (ع) که تحت تعقیب قضایی گرفته بود، شب گذشته در حالی که قصد خروج از کشور را داشت، دستگیر شد.

۲۹ مهر ماه روزنامه «ابتکار» در گزارشی که با عنوان «بیماری در کمین زائران بی‌ملاحظه » با نام «پویان خوشحال» منتشر شد از آسیب‌های بهداشتی که در ایام اربعین در کمین زائران شهر کربلا است سخن گفت؛ در بخشی از این گزارش این خبرنگار به جای استفاده از عبارت «شهادت امام حسین (ع)» از عبارت «درگذشت امام حسین (ع)» استفاده کرد که با اعتراض و انتقاد‌های فراوان مواجه شد.

در همین حال بررسی‌ها نشان داد این خبرنگار، پویان خوشحال در صفحه فضای مجازی خود نیز چندین بار به ساحت ائمه هدی (ع) توهین و جسارت کرده است که این موضوع باعث جریحه دار شدن اذهان مؤمنان و عاشقان ائمه معصومین (ع) شد.

هتاکی‌های روزنامه نگار هتاک، موج عظیم انزجار و جریحه دار شدن قلوب محبین اهل بیت(ع) را در چند روز اخیر به همراه داشت.از همان لحظات اولیه انتشار این هتاکی‌ها روزنامه نگار مورد اشاره به دلیل هتاکی‌های متعدد به ساحت ائمه هدی(ع) تحت تعقیب قرار گرفت.

جعفری دولت آبادی دادستان تهران طی توضیحاتی در رابطه با پرونده این فرد اظهار کرد: معاون دادستان و سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه در پی گزارش منابع مردمی و ضابطین قضایی در مورد فردی که در یکی از روزنامه‌های کثیر الانتشار فعالیت رسانه ای می‌کرد و مطالب متعدد توهین آمیز علیه حضرت اباعبدالله (ع) منتشر کرده است اعلام جرم کرده و خواستار تعقیب قضایی متهم شد.

به گفته دادستان تهران پرونده جهت رسیدگی به یکی از شعبات بازپرسی این دادسرا ارجاع شده است.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 974853

وب گردی

وب گردی