۸ تن اقلام دارویی به داروخانه عمود ۱۰۸۰  ارسال شد/امدادرسانی به خادمان موکب‌های عراقی

سرپرست عمود ۱۰۸۰ هلال احمر با اشاره به اینکه تا کنون ۸ تُن اقلام دارویی به داروخانه این پایگاه درمانی ارسال شده است، گفت:بیش از ۴۰ نفر پزشک متخصص و عمومی، فوریت های پزشکی، پرستار، امدادگر و مترجم در این عمود به زوار خدمت رسانی می‌کنند.

به گزارش ایسکانیوز، محمد پرورش مسعود گفت: طی دو روز گذشته تاکنون جمعی از پزشکان و پرستاران مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر مستقر در عمود ۱۰۸۰ با حضور در جمع خادمان موکب‌های عراقی، آنان را ویزیت می‌کنند.

وی با اشاره به ویزیت ۸۰ نفر از خادمان موکب‌های عراقی، در این طرح ابتکاری افزود: در این برنامه ۶ پزشک، پرستار و مترجم، با استفاده از شیفت استراحت خود، به صورت داوطلبانه و با هدف تکریم خادمان و جلوگیری از پیشرفت و انتقال بیماری‌های احتمالی به زائران، با تجهیزاتی از جمله، کیف دارو، ست سنجش قند و فشار خون در موکب‌ها حاضر و به مداوای خادمان بیمار پرداختند.

سرپرست عمود ۱۰۸۰ هلال احمر افزود: با توجه به حجم بالای حضور زائران اربعین در این ایام و خدمت رسانی شبانه روزی خادمان در مواکب، اکثر خدام دچار بیمارهایی شده‌اند که با عنایت بر افزایش زمان خدمت، خادمان کمتر فرصتی برای مراجعه به درمانگاه و درمان بیماری‌ها دارند، که در این طرح، تلاش شد پزشکان با حضور در محل خدمت‌شان، آنها را درمان کنند.

در حال حاضر بیش از ۴۰ نفر پزشک متخصص و عمومی، فوریت های پزشکی، پرستار، امدادگر و مترجم در مرکز درمانی عمود ۱۰۸۰ به زوار طریق الحسین (ع) خدمت رسانی می کنند

مسئول تیم درمانی پایگاه مرکز پزشکی حج و جمعیت هلال احمر عمود ۱۰۸۰ گفت: در حال حاضر بیش از ۴۰ نفر پزشک متخصص و عمومی، فوریت های پزشکی، پرستار، امدادگر و مترجم در مرکز درمانی عمود ۱۰۸۰ به زوار طریق الحسین (ع) خدمت رسانی می کنند.

پرورش با اشاره به ادامه خدمت رسانی تیم درمانی تا پایان روز اربعین تصریح کرد:

تا کنون ۸ تن اقلام دارویی در قالب 132 قلم دارو در داروخانه این پایگاه درمانی تخلیه شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 974884

وب گردی

وب گردی