بدرقه زائرین اربعین دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره)

دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری برای نخستین‌بار دانشگاهیان را به مراسم مذهبی پیاده‌روی اربعین اعزام کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی واحدیادگار امام(ره) شهر ری، مراسم بدرقه دانشجویان،استادان و کارکنان به کربلای معلی با حضور دکتر سعید قاضی مغربی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره)، جناب آقای اصغریان معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) ، هیات رئیسه واحد و جمعی از استادان، کارکنان و خانواده های زائرین در مجتمع دانشگاهی یادگار امام (ره) برگزار گردید.
هدف از برگزاری این اردو که ویژه استادان، کارکنان و دانشجویان این واحد دانشگاهی است، تعامل هرچه بیشتر میان دانشگاهیان به‌ویژه استادان و دانشجویان است.
ثبت‌نام‌کنندگان در این کاروان به گروه‌های ده نفره تقسیم شده‌اند و در هر گروه یک استاد معارف و استادی از دروس دیگر، دانشجو را در طول سفر از تهران تا نجف و از نجف تا کربلای معلی همراهی می‌کند.
این کاروان برای اولین بار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری با شرکت ۱۴۳ نفر از استادان، کارکنان و دانشجویان از ۲ آبان‌ماه از تهران به سمت کربلای معلی حرکت کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 974887

وب گردی

وب گردی