جدا سازی قطعات گوگل پیکسل 3/ ویدئو

گوگل در هفته های گذشته دو گوشی هوشمند «Pixel 3» و « Pixel 3 XL» را به بازار عرضه کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، گوگل در هفته های گذشته دو گوشی هوشمند «Pixel 3» و «Pixel 3 XL» را به بازار فرستاد. گوشی «Pixel 3 XL» با مانیتور بزرگ و تکنولوژی پیشرفته خود توجه بیشتری به خود جلب کرده است و هر روز ویدئوهای بسیاری در مورد آن منتشر می شود.

«Pixel 3 XL» مانیتور 6.3 اینچی و رزولوشن «1440x2960»داشته و در آن از پردازنده پرقدرت اسنپ درگون 845 و 4 گیگ رم استفاده شده است.

«JerryRigEverything» که با انتشار ویدئو هایی درباره محصولات الکترونیک در بین دوستداران این محصولات طرفداران فراوانی دارد، بعد از انتشار ویدئویی درباره استقامت « Pixel 3 XL » و مقایسه آن با گوشی آیفون، این هفته نیز ویدئویی منتشر کرده و در آن اقدام به جداسازی قطعات داخل این گوشی کرده است.

درپوش پشتی « Pixel 3 XL» نیز مانند سایر گوشی های هوشمند موجود در بازار با حرارت دادن باز می شود. به دلیل داشتن گواهینامه «IP68 » در پشت این گوشی با ماده چسبناک قدرتمندی به شدت و محکم بسته شده است و به سختی باز می شود.

برای جلوگیری از خسارت دیدن سنسور اثر انگشت، در گوشی را باید با دقت باز و کابل آن را جدا کرد. ابزار مورد نیاز برای شارژ بی سیم نیز مانند سایر گوشی ها، روی باتری نصب شده است.

این ویدئو توسط یک حرفه ای تهیه شده است. توصیه ما به شما این است که اگر گوشی شما نیاز به تعمیر پیدا کرد هرگز به فکر باز کردن آن نباشید و این کار را به یک متخصص بسپارید.

کد خبر: 974918

وب گردی

وب گردی