همایش بصیرتی  با موضوع استکبار ستیزی در واحد ارومیه برگزار می شود

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه گفت: واحد ارومیه به مناسبت حماسه 13 آبان، واحد ارومیه یک همایش بصیرتی و مسابقات ورزشی با موضوع استکبار ستیزی برگزار می کند.

دکتر کاظم یکانی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره فعالیت فرهنگی این واحد و مراسم روز 13 آبان گفت: به مناسبت حماسه 13 آبان، واحد ارومیه یک همایش بصیرتی و مسابقات ورزشی با موضوع استکبار ستیزی برگزار می کند، همچنین نمایش عکس دانشجویی و میز‌های گپ و گفت دانشجویی با محوریت دوستی و دشمنی آمریکا در واحد ارومیه برپا خواهد شد. ضمن حضور پرشور هرساله دانشگاهیان دانشگاه آزاد، واحد ارومیه نیز پای ثابت تمامی راهپیمایی‌های استکبار ستیزی به ویژه حماسه 13 آبان بوده است.

وی افزود: حماسه روز 13 آبان‌‌ماه در شهر ارومیه به احتمال زیاد با ایراد سخنرانی دکتر مقدم‌فر مشاور فرهنگی ریاست هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی و نماینده مقام معظم رهبری در استان برگزار خواهد شد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در ادامه درباره برنامه‌‌های فرهنگی فصل پاییز این واحد دانشگاهی خاطر نشان کرد: در واحد ارومیه تعدادی اردوهای بصیرتی و فرهنگی تدارک دیده شده است که شامل مسابقات ورزشی، مباحث ارزشی و معرفتی، گردشگری با محوریت موضوعات اخلاقی و فرهنگی است و با حضور نماینده‌ای از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار می‌شود.

یکانی تاکید کرد: برای روز دانشجو نیز برنامه‌ها‌ی فرهنگی مختلفی تدارک دیده شده که با حضور مسئولان این واحد دانشگاهی برگزار خواهد شد. در این روز مطابق هر سال از دانشجویان برتر هر ورودی همچنین دانشجویان برتر فرهنگی و ورزشی، نفرات برتر بسیج دانشجویی و تشکل‌های دانشجویی تقدیر می‌شود، همچنین یک تقدیر کلی نیز از استادان منتخب دانشجویان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 975018

وب گردی

وب گردی