بررسی وضعیت تیم های دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ‌های ورزشی

تیم های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی تا‌کنون عملکرد خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشته اند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، هرچند تیم های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در لحظه آخر بسته شده‌اند؛ اما تیمها با عملکرد خوبی که داشته‌اند توانستند همچنان نتایج را با موفقیت سپری کنند.

البته دانشگاه آزاد اسلامی در سال‌های گذشته تعداد تیم های بیشتری در لیگ های برتر داشت؛ اما امسال شرایط تغییر کرده و خیلی از تیم های ورزشی تشکیل نشده اند و دلیل اصلی این موضوع هم کاهش بودجه سازمان تربیت بدنی دانشگاه آزاد بوده است.

در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر با رشته های نظیر: دوچرخه سواری، راگبی بانوان، دوومیدانی بانوان، ووشوی بانوان، کاراته آقایان، بدمینتون بانوان، تکواندو آقایان، بسکتبال بانوان در لیگ برتر شرکت می کند.

نایب قهرمانی راگبی بانوان

تیم دانشگاه آزاد اسلامی توانست با درخشش بازیکنان جوان و صاحب نام خود عنوان نایب قهرمانی مسابقات راگبی جوانان را از آن خود کند.این تیم برای اولین بار تشکیل شد و نفرات برتر این مسابقات راهی رقابت های جهانی هندوستان خواهند شد.

اسامی کادر فنی و بازیکنان تیم دانشگاه ازاد اسلامی نیز به شرح زیر است:

فیروزه ابراهیمی سرمربی، دنیا هنری مربی و سرپرست زهره مرزوقی
کیمیا عامری (ملی پوش)، کوثر لشکری (ملی پوش)، أسما سنجری (ملی پوش)، فائزه گوهری (ملی پوش)، آیدا خسروی (ملی پوش)، ستایش شجاعی، فائزه صوفی زاده، رخساره گرمئی، فریناز شهسواری، مهدیس نجات صاحبی، فرشته ابری و ساجده کاظمی.

قهرمانی دوومیدانی بانوان در لیگ برتر

تیم دو و میدانی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی با شرکت در مسابقات مرحله ای لیگ برتر توانست با رکورد شکنی در ماده های مختلف برای بار چهارم قهرمان لیگ برتر شود.

شاگردان توکلی سه مرحله لیگ را با موفقیت پشت سرگذاشتند و توانستند جام را بالای سر ببرند.

صدرنشینی ووشو کاران دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر

تیم ووشوی بانوان که امسال در دقیقه آخر مسابقات بسته شد با حضور در ورزشکاران جوان و صاحب نام توانسته در دو هفته ابتدایی مسابقات صدرنشین لیگ شود.

بانوان ووشو کار دانشگاه آزاد پس از شکست 4 تیم و با اقتدار در صدرجدول قراردارند و در مرحله نهایی و نیمه نهایی باید به مصاف تیم های قدرتمندی مثل سپاهان که خواهران منصوریان در آن حضور دارند بروند.

تیم ووشوی بانوان 4 سال پی در پی قهرمان لیگ بوده و امسال هم می تواند شگفتی ساز شود و با بودجه کم تری که نسبت به رقبا دارد جام را بالای سر ببرد.

صدرنشینی رکاب زنان در لیگ برتر

تیم دوچرخه سواری دانشگاه آزاد اسلامی که در دوره جدید مسابقات لیگ برتر شرکت کرده توانسته است با حضور در دو مرحله اولیه بیشترین امتیاز را کسب کند و در صدر جدول قرارگیرد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی باید در آذر ماه سال جاری به اهواز برود تا در مرحله سوم مسابقات شرکت کند.

اولین پیروزی بانوان بسکتبالیست

در نخستین بازی لیگ برتر کشوری تیم بسکتبال بانوان باشگاه فرهنگی، ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی توانست با اقتدار تیم دانشگاه گلستان قهرمان سوپرلیگ B بسکتبال بانوان ایران در سال گذشته را با نتیجه ٨٢ بر ٣٣ مغلوب کند. تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی که از بازیکنان جوان و با استعداد بهره می‌برد توانست با این نتیجه جذاب، قدرت تیم را به رخ دیگر حریفان در لیگ برتر کشور بکشد.

تیم بسکتبال بانوان باشگاه فرهنگی، ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی متشکل از خانم‌ها: زمان‌پور(سرمربی)، آینا هوسپیان(مربی بدنسازی)، زهره خالقی(مربی) و اورت آقاجانی(مدیر فنی) هستند. همچنین زهرا عدالت‌کار، شیدا شجاعی، سمیه ثابت‌زاده، شکیبا کایید و نیره یزدان‌پناه بازیکنان این تیم هستند.

تکواندوی دانشگاه آزاد اسلامی

تیم تکواندوی دانشگاه آزاد اسلامی که درجمع برترین ها قرار دارد امسال هم با حضور در لیگ برتر با گذشت سه هفته از بازی ها در رده سوم جدول قرار دارد.

خلیفه و ایمان زاده سرمربی و مربی تیم هستند.

آمادگی بدمینتون و کاراته بانوان برای حضور در لیگ برتر

تیم کاراته آقایان و بدمینتون بانوان دانشگاه آزاد اسلامی برای شرکت در لیگ برتر آماده شده است؛ اما هنوز زمان بازی ها مشخص نشده است. این دو تیم هرسال برای دانشگاه آزاد مقام قهرمانی را کسب کرده اند و در لیگ جدید هم انتظار می رود تا دو جام قهرمانی به افتخارات باشگاه فرهنگی، ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی اضافه شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 975028

وب گردی

وب گردی