بزرگراه شمالی کرج در گروی همکاری شهرداری و دانشگاه آزاد است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز از همکاری واحد کرج با شهرداری این شهر در راستای تاسیس بلواری جهت کاهش ترافیک خبر داد و گفت: بر همین مبنا دانشگاه هنر برای تحقق این طرح، عقب نشینی لازم را داشته و واحد کرج هم خواسته‌هایی دارد که درصورت تامین آن، همکاری لازم با شهرداری را در راستای ایجاد این بلوار خواهد داشت.

دکتر محمد حسن برهانی فر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره همکاری دانشگاه آزاد واحد کرج با شهردای این شهر مبنی بر ایجاد یک بلوار در کنار این واحد دانشگاهی گفت: در حال حاضر، شهرداری کرج طرحی دارد که بر مبنای آن قرار است بین دانشگاه آزاد واحد کرج و دانشگاه هنر که در جوار یکدیگر هستند، بلواری ایجاد شود که ترافیک مسیر را کاهش دهد، بر همین مبنا دانشگاه هنر برای تحقق این طرح، عقب نشینی لازم را داشته و واحد کرج هم خواسته‌هایی دارد که درصورت تامین آنها همکاری لازم با شهرداری را در راستای ایجاد این بلوار خواهد داشت.

وی افزود: این بلوار از بالا به اتوبان همت منتهی می‌شود که به تهران متصل شده و از پایین نیز به بلوار معلم متصل خواهد شد. از سال های پیش قرار است این طرح اجرایی شود؛ اما واحد کرج به دلیل منافع و خواسته‌هایی که داشته، مقاومت کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز گفت: در جلسه‌ای که امروز با شهردار کرج داشتیم، خواسته‌های خود را مطرح کردیم که از جمله مهم‌ترین این منافع،‌ می توان به کابل‌‌های نوری در دانشگاه اشاره کرد که جا‌به‌جایی آن هزینه‌بر است، همچنین برخی از ساختمان‌ها تخریب می‌شوند که هزینه زیادی را به دانشگاه تحمیل می‌کند و شهرداری باید این هزینه‌ها را تقبل کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر، شهرداری هزینه‌‌ تخریب دیوار در واحد کرج را تقبل کرده است، به گونه‌‌ای که دانشگاه واحد کرج از این طرح منتفع شود، بر مبنای صحبت‌های اولیه، قرار شد دو گروه کارشناسی از طرف دانشکده عمران واحد کرج و شهرداری این موضوع را بررسی کنند تا در چهارچوب قانون و حفظ منافع دانشگاه این اقدام صورت گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 975038

وب گردی

وب گردی