برنامه های جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز برای روز 13 آبان تشریح شد

دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: محور برنامه های ما این است که تشریح کنیم اتفاقات تاریخی روز سیزده آبان چرا رخ داد و چه لزومی داشت اتفاق بیفتد.

محمدحسین کاظمی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه های جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز برای روز سیزده آبان اظهار داشت: سیزده آبان، روزی سیاسی است و دبیر واحد سیاسی جامعه اسلامی، برنامه ریزی های لازم را در این خصوص انجام داده است. اما از آنجایی که دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز بوده ام، درباره برنامه های دفتر تبریز باید بگویم یک سری کارهای روتین مانند سال های گذشته انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: بخشی از کار را ما و بخش دیگری را به صورت مشارکتی انجام می دهیم. همراه با تشکل های دیگر دانشگاه در راهپیمایی شرکت کرده و به مردم ملحق می شویم. همچنین بیانیه هایی را تنظیم کرده ایم که در راهپیمایی، مساجد و نماز جمعه قبل و بعد سیزده آبان قرائت می کنیم. سعی داریم بیانیه های روز سیزده آبان، تبیینی باشد چون سطح آگاهی و علم مردم بالا رفته و بیانیه های قبلی را نمی توان استفاده کرد.

دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تصریح کرد: مردم ما دیگر مسائل را تنها با دلیل می پذیرند. موضع گیری و مصاحبه هایی نیز در نظر گرفته ایم تا روشنگری کنیم. محور برنامه های ما این است که تشریح کنیم اتفاقات تاریخی روز سیزده آبان چرا رخ داد و چه لزومی داشت اتفاق بیفتد.

کاظمی خاطرنشان کرد: سخنران های مطرحی را دعوت نکرده ایم و بیشتر استادان دانشگاهی به سخنرانی برای دانشجویان می پردازند. همان طور که گفتم کار ما بیشتر تبیینی است و ابتدا سعی داریم هسته خود را به خوبی تربیت کرده و شبهه ها را برطرف کنیم و بعد به آگاهی سازی دانشجویان برسیم.

وی با اشاره به تهدید آمریکا مبنی بر اجرای تحریم های جدید در روز سیزده آبان گفت: ما در مصاحبه های برنامه ریزی شده، به این موضوعات هم اشاره می کنیم. در روز سیزده آبان تأکید خواهیم کرد چرا تحریم ها اصلا شکل می گیرند و هدف شان از تحریم چیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 975083

وب گردی

وب گردی