شرکت‌های خلاق در پارک ملی فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی مستقر می‌شوند

شرکت‌های خلاق در پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی تا 21 آبان ماه برای ثبت‌نام استقرار در پارک ملی فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی مهلت دارند.

به گزارش گروه علم‌وفناوری ایسکانیوز، با توجه به برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق معاونت علمی، در راستای تسهیل فضای کسب‌وکار شرکت‌های خلاق و فناور فرهنگی، افراد، تیم‌های نوآور و شرکت‌های خلاق و فرهنگی می‌توانند از مزایای استقرار در پارک علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی بهره‌مند شوند.

از جمله مزیت‌های پیش‌بینی‌شده استقرار تأمین فضای استقرار و امکانات اداری در قالب دفاتر تجهیز شده، سالن‌های همایش، اتاق‌های جلسات و کنفرانس و غیره؛ برخورداری از حمایت‌های مالی از قبیل وام‌های کم‌بهره و ابزارهای مالی توسعه‌ای؛ برگزاری دوره‌های تخصصی و فوق تخصصی در حوزه فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی؛ خدمات مشاوره مهندسی، مدیریتی، فرهنگی و هنری و نیز سایر مزایای قانونی مرتبط با شرکت‌های مستقر در پارک‌های علم و فناوری است.
از دیگر اهداف این برنامه می‌توان به ایجاد و تقویت برندهای شرکت‌های خلاق در حوزه محصولات فرهنگی کشور و خدمات مبتنی بر فناوری و نوآوری؛ حل معضلات اجتماعی و مشکلات کشور نظیر رفع مشکلات کم‌آبی، خشک‌سالی، پسماند، کنترل آلاینده‌های زیستی و غیره با رویکردهای خلاق و نوآورانه؛ تقویت همکاری‌های بین‌المللی در حوزه صنایع خلاق و فرهنگی و کسب‌وکارهای نوآورانه اشاره کرد.
فرایند پذیرش شرکت‌های مذکور در چارچوب مقررات و دستورالعمل‌های پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی آغاز و شرکت‌های متقاضی به منظور ارائه درخواست می‌توانند تا تاریخ 21 آبان ماه 97 برای ثبت‌نام اقدام کنند.
علاقه‌مندان می‌توانند با شماره ۴۴۲۹۷۵۸۶ -021 تماس حاصل کرده یا به آدرس اشرقی اصفهانی روبروی تیراژه خیابان قموشی کوچه هما دانشگاه علم و فرهنگ طبقه ششم پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی مراجعه کنند. با توجه به ظرفیت محدود استقرار، اولویت با متقاضیانی است که در موعد مقرر، درخواست اولیه خود را ارائه کرده باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 975134

وب گردی

وب گردی