صعود تیم کوهنوردی دانشگاه آزاد اسلامی به ارتفاعات لالون

تیم کوهنوردی دانشگاه آزاد اسلامی به ارتفاعات لالون در منطقه فشم صعود کردند.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی داشگاه آزاد اسلامی؛ مسابقات تکواندو لیگ برتر کشور با نام جام خلیج همیشه فارس در رقابت های هفته سوم تا پنجم برگزار شد و تیم تکواندوباشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در نبود بازیکنان ملی و سرمربی تیم که در مسابقات برون مرزی ( گرانداسلم) در چین می باشند ، توانستند با دوبرد و یک شکست رده سوم جدول مسابقات را کسب کرده اند.

لازم به ذکر است در این دوره از رقابتها آقای رضا ایمان زاده از دانشگاه آزاد اسلامی بهترین سرپرست، آقای علی رضایی از دانشگاه آزاد اسلامی بهترین سرمربی و آقای سید حسن احسانی از دانشگاه آزاد به عنوان فنی ترین بازیکن انتخاب شدند.

صعود تیم کوهنوردی دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت هفته تربیت بدنی

تیم کوهنوردی دانشگاه آزاد اسلامی به ارتفاعات لالون در منطقه فشم معروف به چشمه تلخ آب صعود کردند، این کاروان با شعار روز ملی پارالمپیک و هفته تربیت بدنی دیروز ساعت 7:30 آغاز و ساعت 12:30 به قلعه خرچال صعود کرد.

لازم به ذکر است کاروان 9 نفره کوهنوردی دانشگاه ازاد اسلامی قصد دارند در روزهای آتی به مناسبت روز اربعین حسینی و شهادت آیت الله قاضی طباطبائی به قلعه «هم هن» و قلعه «مهرچال» صعود داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 975144

وب گردی

وب گردی