ادامه اعتراضات دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس/  معاونت دانشجویی سوءمدیریت دارد

دبیر شورای صنفی دانشگاه تربیت مدرس گفت: در معاونت دانشجویی تربیت مدرس سوءمدیریت  وجود دارد و معاونت عملکرد شفافی هم  ندارد.

زهره جم در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص مشکلات دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس گفت: مسئولان دانشگاه همیشه وعده می دهند اما هیچ اتفاقی رخ نمی دهد. به همین خاطر در تجمع روز گذشته دانشجویان شعاری نداده‌اند و با در دست داشتن شعارنوشته خواستار مطالبات خود شده‌اند.

وی افزود: به خاطر فشار هایی که از سمت معاون وزیر و سازمان امور دانشجویان به دانشگاه وارد کرده ایم دو هفته است که مسئولان به تکاپو افتاده اند و گزارش کاملی از مشکلات دانشجویان به صدیقی ارائه داده ایم.

جم ادامه داد: ظهر امروز هم تجمعی توسط دانشجویان در دانشگاه تربیت مدرس شکل می گیرد تا مشکلات رفاهی دانشجویان برطرف شود. دانشجویان به جای اینکه تمرکزشان روی تحصیل و آموزش باشد به دنبال حل و فصل مشکلات رفاهی خود هستند و همین موضوع باعث شده تا اعتراضات بیشتر شود.

دبیر شورای صنفی دانشگاه تربیت مدرس اظهار داشت: به خاطر فشار هایی که به معاونت دانشجویی وارد شده حرکات نمایشی انجام می دهند اما وضعیت تا کنون بهبود پیدا نکرده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آیین‌نامه کمیته انضباطی دانشگاه باید طی دو الی سه ماه به پرونده‌های دانشجویان رسیدگی کند. این درحالی است که پرونده‌های دانشجویان این دانشگاه از سال ۹۵ همچنان باز است و معاونت دانشجویی هیچ اقدامی نکرده است.

وی اظهار داشت: خواسته دانشجویان این است که رویه اجرایی فعلی درباره سنوات تغییر کند و تمدیدهای کوتاه‌مدت حذف شود همچنین پنج ترم کامل و رایگان به‌عنوان سنوات قانونی دانشجویان بر اساس ابلاغیه وزارت علوم به دانشجویان ارائه شود همچنین لغو کامل کسر نمره از پایان‌نامه در بخش مربوط به تأخیر در دفاع یا ارائه پروپوزال صورت بگیرد.


جم در پایان تاکید کرد: در معاونت دانشجویی تربیت مدرس سوءمدیریت وجود دارد و معاونت عملکرد شفافی هم ندارد و 11 سال معاونت دانشجویی ما هستند و این مشکلات هنوز ادمه دارد.

احمدی: مشکلات تا پایان آبان برطرف می شود

این درحالی است که رئیس دانشگاه تربیت مدرس در گفت و گو با ایسکانیوز اعلام کرد که تا پایان آبان ماه تمام مشکلات دانشجویی را برطرف خواهد کرد تا دانشجویان در رفاه بیشتری به فکر تحصیلشان باشند.

با توجه به وعده های مکرر مسئولان دانشگاه دانشجویان امروز هم تجمع اعتراض آمیز خواهند داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 975196

وب گردی

وب گردی