احمدی: مشکل خوابگاه دانشجویان تربیت مدرس تا پایان آبان برطرف می شود

رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: با فارغ التحصیل شدن دانشجویان دوره های قبل، مشکل خوابگاه دانشجویان تا پایان آبان ماه برطرف خواهد شد.

دکتر محمد تقی احمدی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص اعتراضات دانشجویان گفت: با شورای صنفی دانشجویان توافق شده تا با برگزاری جلسات، خواسته های مشروع بررسی شود و مواردی هم که دانشگاه می تواند انجام دهد و امکان پذیر باشد را شناسایی کرده ایم تا مشکلات را ساماندهی کنیم.

وی افزود: مشکلات دانشجویان مدیریت می شود و به زودی این معضلات حل و فصل خواهد شد. در همین راستا با روش شورای صنفی دانشجویان مشکلات را به حداقل خواهیم رساند.

احمدی ادامه داد: امروز بیانیه ای در خصوص مشکلات دانشجویان برای خبرگزاری ها ارسال خواهد شد و در صدد هستیم تا مشکلات مشروع دانشجویان که قابل حل هم هست برطرف شود.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس اظهار داشت: نمی خواهم وارد جزئیات شوم چون شنیدن بعضی مسائل باعث می شود تا یک‌طرفه قضاوت شود. در برخی مباحث دانشجویان حق دارند و به خاطر افزایش ظرفیتی که از سوی سازمان سنجش به بعضی دانشگاه های بزرگ تحمیل شد در مضیقه خوابگاه قرار گرفتیم. با فارغ التحصیل شدن دانشجویان دوره های قبل این مشکل تا پایان آبان ماه برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 975200

وب گردی

وب گردی