تامین امنیت نرم‌افزارهای کاربران ایرانی به کمک متخصصان داخلی

یک شرکت های دانش بنیان تا به امروز با ساخت بیش از 50 محصول الکترونیکی، مکانیکی و نرم افزاری به عنوان یکی از مدعیان حوزه الکترونیک و امنیت نرم افزار در کشور است.

به گزارش گروه علم‌وفناوری ایسکانیوز، این شرکت دانش بنیان، علاوه بر موفقیت در تولیدات خود، اعم از محصولات در حوزه امنیت نرم افزار و اتوماسیون صنعتی، در تحقیقات و نو آوری نیز همواره تلاش کرده و موفق بوده است.
به گفته امیر حسین محمودی مدیر عامل شرکت دانش بنیان منشور سیمین، اختراعات ثبت شده، گواهی های اخذ شده و تقدیر نامه های فراوان کسب شده، گواه این مدعا است که ما در این حوزه حرفی برای گفتن داریم. هم اکنون شرکت بیش از 90 درصد مشتری شرکت های نرم افزاری کشور در حوزه امنیت نرم افزار، را دارد،که این گواه صداقت، کیفیت، قیمت، پشتیبانی و خدمات پس از فروش محصولات تولید شده شرکت است.
وی افزود: شرکت ما دارای سه بخش فنی مجزا شامل توسعه نرم افزار، تحقیق و طراحی سیستم های الکترونیکی و سخت افزاری و تحقیق و طراحی سازه های مکانیکی است که بخش توسعه نرم افزار متشکل از چند تیم فنی در حوزه های امنیت نرم افزار و اتوماسیون صنعتی است. حوزه امنیت نرم افزار نیز شامل دو واحد برنامه نویسی ریز پردازنده ها (Firmware Programming) و واحد برنامه نویسی نرم افزار (Software Programming) است و در حوزه اتوماسیون صنعتی همانند حوزه امنیت نرم افزار، دو واحد برنامه نویسی نرم افزار و ریز پردازنده، فعالیت می کنند.
این فعال حوزه دانش بنیان در کشور ادامه داد: بخش تحقیق و طراحی سیستم های الکترونیکی و سخت افزاری شامل واحد تحقیق و طراحی، واحد مونتاژ ، واحد تست و تعمیرات است. بخش تحقیق و طراحی سازه های مکانیکی نیز در کارخانه ای مستقل از این دو بخش فعالیت می کند که شامل واحدهای تحقیق و طراحی اتوماسیون صنعتی،طراحی قالب، تولید و توسعه، مونتاژ، واحد تست و تعمیرات در حال فعالیت هستند.
فعالیت های تحقیقاتی این شرکت شامل «پروژه ساخت دستگاه تست صندلی اتومبیل های زانتیا برای شرکت سایپا آذین»، «ساخت سیستم های آغازگر ریل هوا برای شرکت صنایع آموزشی»، «سیستم سخت افزار و نرم افزار کنترل دبی خروجی سد و مخازن آب»، «سیستم سخت افزار و نرم افزار دستگاه رشد بلور دانشگاه سمنان»، «تحقیق و بازسازی اساسی 300 عدد جایرو» و «قرارداد تحقیق و طراحی ساخت FOG با دقت 10+_ درجه بر ساعت» می شود.
آبرسانی تحت فشار، ربات میوه چین(باغبان)، استفاده از انرژی خورشید با کمک سلول های خورشیدی جهت ایجاد نور و روشنایی، دستگاه کاهنده آلودگی صوتی، کنترل گاز شهری از طریق تلفن، طراحی موتور جدید خودرو برای کاهش مصرف سوخت نیز پروژه های در دست اجرای این شرکت است.

انتهای پیام/

کد خبر: 975231

وب گردی

وب گردی