حضور پررنگ فیلم‌های حوزه هنری در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی مقاومت

سازمان سینمایی حوزه هنری با 8 اثر سینمایی بلند، مستند و کوتاه در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت نقش پررنگی از خود به جا گذاشته است.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری؛ در بخش فیلم‌های سینمایی، امسال تازه‌ترین اثر بهروز نورانی‌پور با عنوان «دایان» حضور دارد و فیلم سینمایی تحسین شده «سرو زیر آب» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر و محصول مشترک حوزه هنری نیز در جشنواره مقاومت به نمایش در خواهد آمد.

همچنین مستند سینمایی «ادوارد» به کارگردانی محمدباقرشاهین از محصولات مرکز مستند سازمان سینمایی حوزه هنری نیز برای مخاطبان پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت روی پرده می‌رود.

3 فیلم کوتاه «تراس» محمد علیزاده فرد، «کانتینر 401» امید میرزایی، «پنجشنبه» رضوانه فتحی از آثار گروه هنری کات وابسته با باشگاه فیلم سوره حوزه هنری در بخش مسابقه این دوره به رقابت می‌پردازند.

فیلم کوتاه مستند «لوتوس» ساخته محمدرضا وطن‌دوست از شهر ساری و از محصولات حوزه هنری استان مازندران نیز در کنار دیگر آثار این رویداد سینمایی به رقابت خواهد پرداخت. همچنین فیلم کوتاه داستانی «ماجرای آن روز» به کارگردانی حسین شیخ از تولیدات حوزه هنری استان سمنان به بخش «روایت نو» پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» راه یافتند.

در این خبر آمده است: علاوه بر حضور محصولات حوزه هنری در جشنواره مقاومت، حوزه هنری استان اصفهان متولی برگزاری همزمان این رویداد سینمایی در استان اصفهان شد.

گفتنی است پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با شعار «تجلی گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی» به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس طی روزهای 5 تا 9 آذر ماه سالجاری به دبیری محمد خزاعی در تهران برگزار می‌شود.

کد خبر: 975235

وب گردی

وب گردی