زیرساخت‌ها و شرایط عبور و مرور در مرز مهران ارتقا می‌یابد

وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر خود به استان ایلام و بازدید از مرز مهران،گفت: در نظر داریم در طی این سفر با بررسی مسائل و مشکلات، با تمهیداتی که استاندار محترم استان داشتند و برنامه‌هایی که از گذشته آغاز شده است بتوانیم برنامه‌ریزی منسجمی را انجام دهیم به نحوی که زیرساخت ها و شرایطی که برای عبور و مرور وجود دارد برای رفاه حال مردم ارتقا پیدا کند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی که به منظور بازدید از پایانه مرزی مهران به استان ایلام سفر کرده است در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، اعلام کرد: اولین سفر خود را برای بازدید از مرز مهران قرار دادیم تا به خدمت مردم عزیز ایلام برسیم و از این مرز بازدید داشته باشیم و بتوانیم وضعیت عبور و مرور را بررسی کنیم.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بازدید و بررسی زیرساخت ها، بررسی مسائل و مشکلات و برنامه ریزی برای آینده از اهداف این سفر است.

اسلامی تصریح کرد: در نظر داریم در طی این سفر با بررسی مسائل و مشکلات، با تمهیداتی که استاندار محترم استان داشتند و برنامه‌هایی که از گذشته آغاز شده است بتوانیم برنامه‌ریزی منسجمی را انجام دهیم به نحوی که زیرساخت ها و شرایطی که برای عبور و مرور وجود دارد برای رفاه حال مردم عزیز ارتقا پیدا کند. در عین حال معتقدیم که باید بتوانیم از این یک ارتقای سطح سرویسی را برای همه هموطنان ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 975237

وب گردی

وب گردی